וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקרויף מגיע לקאמפ נואו

אחרי 13 שנים חזר ההולנדי אל הקווים והוביל את נבחרת קטלוניה לניצחון 2:4 על ארגנטינה של מראדונה במשחק ידידות

כמה שבקאמפ נואו התגעגעו ליוהאן קרויף. אחרי 13 שנים בהן לא אימן, ההולנדי שב להדריך הערב (שלישי) את נבחרת קטלוניה המשחקת אך ורק משחקי ידידות, והוביל אותה לניצחון 2:4 על ארגנטינה של דייגו מראדונה, אקס ברצלונה נוסף שהמשיך לרצות עונש הרחקה ביציע בשל ההתפרצות המפורסמת על העיתונאים.

הנבחרת הדרום אמריקאית, בהדרכת העוזר הקטור אנריקה, הופיעה בהרכב משני שאיפשר לדייגו פוסו, שוער קולון, לזכות בהופעה נדירה בין הקורות ולכריסטיאן אלברז מארסנאל לערוך בכורה (לא רשמית) בעמדת המגן הימני בגיל 31. חבייר פאסטורה, גונזאלו היגואין ואזקיאל לאבצי תופקדו בחלק הקדמי. בקטלוניה הציג קרויף את הכוכבים מברצלונה, ביניהם ויקטור ואלדס, קרלס פויול, ז'ראר פיקה וצ'אבי, אך מי שזכה למירב התשואות היה כמובן הלאומן הקטלאני אולגר, שחקנה של אייאקס.

המשחק המאוזן והרגוע התחמם מעט בדקה ה-32, כשאנחל די מריה טען כי הוכשל ברחבה על ידי ואלדס ולא קיבל שריקה. בדקה ה-44 יצאה קטלוניה למתפרצת, ורדו הגביה משמאל וסרחיו גרסיה, שחקן ברצלונה לשעבר ובטיס כיום, הקדים את פוסו ונגח לרשת.

11 דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השני של הקטלאנים, כשבויאן קרקיץ' דהר במבצע אישי מבריק בין כמה ארגנטינאים, הטעה את מרטין דמיקליס ושלח את הכדור לרשת. דקה לאחר מכן בויאן כמעט שיכפל את השער, רק מצד ימין, אך נבלם אצל פוסו. בדקה ה-63 צימק פאסטורה, כשהקפיץ ושלח וולה מ-16 מטרים אל החיבורים של ואלדס.

שש דקות חלפו, ורדו הפעלתן הופל ברחבה על ידי חברו מאספניול ניקו פארחה וסרחיו, שחקן דפורטיבו לה קורוניה, דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 1:3 שהחזיק דקה, עד שדי מריה המצוין צימק שוב. בדקה ה-75 ורדו, המצטיין במשחק, הגביה כדור חופשי ומויסס הורטאדו נגח לרשת וחתם ערב תוסס ומרגש בקאמפ נואו.

יוהאן קרויף מאמן נבחרת קטלוניה. Manu Fernandez, AP
המנצח הגדול של הערב. קרויף/AP, Manu Fernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully