וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב סופרת עד 14

שחקניו של זוהר בר נצר השיגו ניצחון 14 ברציפות, הפעם 1:3 על רמת השרון. נצחונות גם לארזים רעננה והפועל מטה אשר

המחזור ה-14 של ליגת העל בכדורעף גברים התקיים הערב (שלישי) ומי שתקעה בסיומו יתד חזקה בצמרת היא ארזים רעננה, שביססה את מקומה בפסגה, והיא שלישית רק למכבי תל אביב ומטה אשר. רעננה ניצחה הערב 0:3 מרשים את הפועל עירוני קרית אתא, החמישית בטבלה ערב המחזור, אל מול 150 צופים באולם בגבעת הרקפות.

בתיכון מוסינזון בהוד השרון גברה מכבי תל אביב על מכבי 'מוסינזון' הוד השרון 1:3, בשחזור של סדרת הגמר מהעונה שעברה. הצהובים שומרים על המומנטום ופתיחת העונה המושלמת, שכוללת כעת 14 נצחונות מ-14 משחקים.

באולם עופר בבת ים ניצחה המדורגת שניה בטבלה, הפועל מטה אשר, את עירוני 'קסטרו' בת ים, גם בהרכב חסר וללא הקפטן והמוסר עידו כהן, הזר והברזילאי המצוין פרדריקו טקסיירה, שעזב את הקבוצה. למרות זאת, השיגה מטה אשר נצחון 1:3 כדי לשמור על מקומה השני בטבלה.

באולם בר לב בכפר סבא נפגשו הרביעית, הפועל כפר סבא והעולה החדשה, מ.ס עילבון. האורחים הגיעו למשחק עם רצף של 11 משחקים ללא ניצחון, וגם הערב לא הגיע המפנה: כפר סבא ניצחה 0:3 בתום שעה של משחק, כדי להעמיק את המשבר של עילבון.

במשחק הנוסף של הערב ניצחה א.ס. רמת השרון את אליצור 'מייסדים' כרמיאל 0:3, כדי להתבסס במקום השישי, שתי נקודות מהמקום החמישי בטבלה. כרמיאל, לעומת זאת, שומרת על המאזן החלש של ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה. הליגה יוצאת כעת לפגרה בת שבועיים, ותשוב לפעילות ביום שלישי, ה-5.1.09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully