וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "השחקנים עשו את זה קל"

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מהמשך המומנטום וההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. הוכנבוים: "אולי ההפסד הוא לטובה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: לירז ליבנה

עור ערב טיפוסי בגביע הטוטו - יציעים ריקים, הרכבים חסרים וכדורגל חסר השראה - עבר הערב (שלישי) בכדורגל הישראלי, כאשר בית"ר ירושלים טיילה לחצי גמר המפעל השלישי בחשיבותו עם ניצחון 0:3 בנצרת עילית על הפועל עכו ועשתה עוד צעד לעבר תואר ראשון בגביע הטוטו מאז 1997/98. טוטו תמוז, שנמצא בכושר הבקעה מצוין, כבש צמד עבור מחזיקת הגביע במחצית הראשונה והקפטן אבירם ברוכיאן קינח עם השלישי לקראת הסיום. בית"ר כבר עם הפנים למשחק בשבת בבלומפילד מול מכבי תל אביב, בעוד לעכו יש את הפועל באר שבע על הראש.

תמוז: "נגיע לאן שאנחנו צריכים להגיע"

"אם מישהו עשה את זה קל, זה השחקנים. בחצי הראשון הם גמרו את המשחק, החצי השני היה הרבה יותר גרוע", אמר מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, בסיום. "אני שמח שאנחנו ממשיכים את המומנטום, שהתחיל גם בגביע הטוטו, כשניצחנו את בני יהודה. הטורניר הזה מאוד חשוב לנו, ואני מקווה שההמשך יהיה עוד יותר טוב".

כעת יכול המאמן הירושלמי להתעסק במשחק הגדול נגד מכבי תל אביב בשבת. "אני יכול לתכנן את זה מיום ראשון בראש, אבל כמובן שזה יותר טוב להגיע אחרי נצחונות, ובמיוחד אחרי הנצחון של היום. הפסדנו עד עכשיו נגד גדולה אחת בלבד - מכבי חיפה - כך שזה לא משנה גדולות או קטנות, את כולן צריך לנצח", אמר שום.

טוטו תמוז, המצטיין במגרש, הוסיף: "אנחנו שמחים מההמשכיות ומקווים שנעשה את העבודה הקשה מאוד שיש לנו עכשיו. אנחנו תמיד מחפשים להשתפר ולהיות יותר טובים, ואני מאמין שנגיע בסוף לאן שאנחנו צריכים להגיע. מכבי תל אביב לא צריכים לחשוש, אבל אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו, כפי שאנחנו יודעים".

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו: "חשבנו שניתן יותר פייט, אבל לא תמיד הדברים מסתדרים כמו שמתכננים אותם. החצי השני שלנו היה קצת יותר טוב, אני מקווה שנגד הפועל באר שבע נגיע למצבים וגם נבקיע שערים. יש לי ביטחון מלא בקבוצה, גם כשהיינו עם נקודה אחת מתוך 12, ואולי זה אפילו קצת לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully