וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד כבשה את הפסגה

אופיר פרחי הוליך את אשדוד ל-73:80 על באר יעקב, בדרך לראשות הטבלה. נצרת עלית הדהימה את הפועל חיפה בחוץ

מכבי אשדוד המשיכה במומנטום הנהדר שלה הערב (שלישי) עם פתיחת המחזור ה-11, לאחר שגברה במשחק לא פשוט על באר יעקב, 73:80. אשדוד שאירחה את המשחק פתחה טוב והוליכה ביתרון 5 בסיום הרבע הראשון. באר יעקב לא הורידה את הראש, חזרה למשחק והפכה את התוצאה, בדרך ליתרון 4 לקראת הרבע האחרון. אלא שאו אז התעוררו באשדוד, וברבע אחרון של 14:25 נטלו את ההובלה, את הניצחון ואת המקום הראשון בליגה. אופיר פרחי הוליך את קלעי אשדוד עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, ינעם אירם ורמון קלמנטה (7 ריבאונדים) 13 כל אחד. לבאר יעקב: אי ג'יי דרייטון 27.

הפועל חיפה ספגה את הפסדה השני ברציפות, הפעם בבית לנצרת עילית החלשה. חיפה, שפתחה את המשחק במקום הראשון בליגה פגשה מצידו השני של הפרקט את לא אחר מאשר יניב כהן, ששיחק במדיה בעונה שעברה, אך שוחרר ממנה וחתם בנצרת עילית. האורחים אותתו כבר בפתיחה כשטסו ליתרון 10 בסיום הרבע הראשון. חיפה השיבה מלחמה והורידה ל-3 בלבד במחצית, אבל אז הגיע הרבע השלישי, בו עצרו האורחים את חיפה על 9 נקודות בלבד לעומת 21, ואיפשרו למארחים רק לרדוף ברבע האחרון, בדרך לניצחון 86:91. יניב כהן הוליך את קלעי נצרת עילית עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים, אורן בן חמו קלע 21 ואסף 9 ריבאונדים. להפועל חיפה: רוברט בראון 24 ו-13 ריבאונדים.

ביבנה פגשה אליצור המקומית, שהגיעה אחרי 3 הפסדים רצופים, את אליצור רמלה השאפתנית. רמלה פתחה טוב את המשחק והלכה אל דיימון פטרסון שחפר מצויין בצבע, והעלה אותה ליתרון מוקדם, אבל ליבנה היה את בריאנט מרקסון ששמר את המארחים קרוב. ברבע השני הצליחה רמלה לפתוח פער של 8 נקודות, אבל יבנה חזרה לקראת סיום המחצית לפיגור 49:47 בלבד. המארחת נטלה את ההובלה עם פתיחת הרבע השלישי, אלא שהרבע האחרון היה שייך, בצורה ברורה, לרמלה, שטסה קדימה עם דקות גדולות של עודד ברנדוויין, הפכה פיגור דו-ספרתי ליתרון מבטיח, ושייטה קדימה לניצחון 80:92 מרשים, תוך שהם משלימים רבע אחרון גדול של 12:30. הקבוצה של גלעד כץ רושמת הפסד רביעי ברציפות, בעוד רמלה מצליחה לחבר שני נצחונות רצופים.

מ.כ הבקעה המשיכה להראות את חוסר היציבות שלה, כשהפסידה הערב בחוץ לכוכב יאיר/כפר סבא 87:77. האורחים מהבקעה נפלו לפיגור כבר בפתיחת המשחק, ולמחצית ירדו בפיגור 13. כוכב יאיר המשיכה להגדיל את ההפרש גם ברבע השלישי והגיעה כבר ליתרון 15, מה שהותיר לבקעה רק לצמק מעט ברבע האחרון. ריימונד היקס הוליך את קלעי כוכב יאיר/כפר סבא עם 24 נקודות ו-18 ריבאונדים, שלומי הרוש תרם 16. לבקעה: אילון זגורי 24 ו-7 ריבאונדים.

בתחתית, השיגה לב השרון ניצחון חשוב בדרבי מול הוד השרון, מה שמרחיק אותה מהקו האדום. לב השרון פתחה בטירוף את המשחק, עם רבע התקפי נהדר שהסתיים בתוצאה 13:30. משם נאלצו האורחים לרדוף לאורך כל המשחק, כשברבע השלישי יורד הפער ל-7 בלבד, אבל יותם שירן, במשחק מצויין, הותיר את לב השרון מלפנים, בדרך לניצחון 73:85. שירן הוליך את קלעי לב השרון עם 27 נקודות, בעוד אסף ליפשיץ קלע 16, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. להוד השרון: עמית שמחון 21, סטנלי ברנדי (9 ריבאונדים) ומתן מרציאנו 18 כל אחד.

נועלת הטבלה, הפועל בארי השיגה את ניצחונה הרביעי העונה, ועשתה זאת בבית ובסטייל מול קרית אתא. בארי הוליכה כבר מהפתיחה ופתחה פער של 6 נקודות במחצית. קרית אתא החלה להשיב מלחמה וצימקה מעט את הפער, אבל ריצת 17:27 ברבע האחרון של המארחים הביאה להם את הניצחון. הרן שיפמן הוליך את קלעי בארי עם משחק נהדר של 23 נקודות ו-9 אסיסטים, כשדייויד פאריס מסייע עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. לקרית אתא: קליפטון לי 27 נקודות ו-10 ריבאונדים.

במשחק שסגר את הערב לא התקשתה מגידו/יקנעם מול הפועל טבעון, והביסה אותה בחוץ 81:100. האורחים ממגידו לא נתנו סיכוי ליריבתם, ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, בדרך ליתרון 18 במחצית. טבעון הצליחה לצמק מעט ברבע השלישי, אבל האורחים שוב לחצו על הדוושה, הגדילו את היתרון בדרך לניצחון חשוב שממצב אותם חזק בצמרת. גיא כהן הוליך את קלעי מגידו/יקנעם עם 25 נקודות, בעוד דניס קאר נותן משחק טוב של 22 ו-9 ריבאונדים. לטבעון: בריאן אוסברי 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully