וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס נבחרה לאתלטית השנה של איי פי

הטניסאית שמנסה להתאושש מפרשת ההתפרצות על שופטת הקו באליפות ארה"ב: "רגע אחד לא מגדיר קריירה שלמה"

בזמן שכל העולם מתעסק בבחירת ספורטאי העשור, התפנו באיי פי לבחור את ספורטאית השנה שלהם, ומי שזכתה למספר הקולות הגדול ביותר היא לא אחרת מאשר סרינה וויליאמס, שעמדה במרכזה של פרשה לא נעימה באליפות ארצות הברית הפתוחה. וויליאמס קיבלה 66 קולות מתוך 158, והיא מקווה שהבחירה הזו תשכיח מעט את האירוע שקרה לה בחודש ספטמבר.

"אנשים מבינים שאני שחקנית מצויינת, ושרגע אחד לא מגדיר קריירה שלמה", אמרה הטניסאית. כזכור, וויליאמס התפרצה על שופטת הקו במהלך משחק ההפסד שלה בטורניר ארצות הברית הפתוחה, מה שגרם לאיגוד הטניס לקנוס אותה בחומרה.

גם היום, שלושה חודשים מאוחר יותר, את וויליאמס לא ישכנעו כי היא טעתה. "צדקתי. זאת לא היתה הדרך הנכונה לפעול בה, אני מעולם לא אמרתי זאת, אבל צדקתי לגבי ההחלטה של השופטת". וויליאמס המשיכה ואמרה כי האירוע שהפך לסיפור גדול בתקשורת, עוד עשוי לעזור לספורט, והוסיפה: "זה גרם ללא מעט אנשים להתלהב מטניס".

הטניסאית בת ה-28, שזכתה בפרס גם בשנת 2002, יודעת כי 7 השנים שעברו מראים הרבה על הקריירה שלה: "אני פשוט שמחה שבורכתי ביכולת לשחק שבע שנים לאחר התואר. זה בונוס עבורי. ב-2002 הייתי דומיננטית מאוד, ואני חושבת שב-2009 החזרתי את זה. חזרתי להיות אותה שחקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully