וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את הפועל עכו

טוטו תמוז בא לעבודה והבקיע צמד כדי להעלות את בית"ר ירושלים לחצי הגמר עם ניצחון 0:3 על הפועל עכו. ברוכיאן הוסיף

הכנה נוחה מזו לא יכול היה יצחק שום לבקש. ארבעה ימים לפני המשחק המסקרן בבלומפילד מול מכבי תל אביב, התארחה הערב (שלישי) בית"ר ירושלים בנצרת עילית אצל הפועל עכו במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ושייטה באין מפריע לניצחון 0:3 מצמד של טוטו תמוז, שממשיך להפגין יכולת הבקעה מצוינת העונה, ושער לקינוח של הקפטן אבירם ברוכיאן. אחרי שלושה ניצחונות ליגה על עולות חדשות, בית"ר גוברת בגביע הטוטו גם על זו שסחטה ממנה נקודה במפגש הליגה לפני כחודש, ומבטיחה מקומה בחצי הגמר.

שחקני בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, אבירם ברוכיאן חוגגים. אדריאן הרבשטיין
אוהב את גביע הטוטו. תמוז חוגג עם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

קשה להגיד שהיה כדורגל גדול באיצטדיון גרין. אל מול יציעים ריקים ובאווירה מנומנמת להפליא, שחקני שתי הקבוצות ניהלו משחק על מי מנוחות והשתדלו לא להפריע לערב רגוע בנצרת עילית. מי שהעביר הילוך אחרי רבע שעה היה עידן ורד הנמרץ, שהוציא את התקפת בית"ר קדימה ובישל את הראשון של טוטו תמוז בדקה ה-29, למרות ספק מסוים לגבי עמדת נבדל. עכו הגיעה לפני כן למצב טוב כשאושרי גיטא נגח לקורה, אבל ההגנה שלה איפשרה מרחב תמרון גדול מדי לאבירם ברוכיאן ותמוז, ונענשה שנית על ידי החלוץ הפורה בדקה ה-40.

הזר הגנאי שנבחן בעכו, עבדי סראפו, לא הצליח להשאיר חותם במשחקו הראשון בקבוצה, אולי מתוך יראת כבוד למדים סטייל ברצלונה בהם בחרה עכו לעלות הערב. ירון הוכנבוים הבהיר כבר במחצית כי פניו לעבר משחק הליגה מול הפועל באר שבע, כאשר הוציא ארבעה שחקני הרכב ושלח אותם לפצח גרעינים ביציע. החילופים בשני הצדדים לא השפיעו על רמת המשחק הירודה אם כי סידרו שער לברוכיאן, ובית"ר ירושלים העשירה את הקופה בהכנסה נוספת יחד עם הכרטיס לחצי הגמר. עכו תנסה להמשיך את רצף ההצלחות בליגה, בתקווה שההפסד הזה לא יהיה בעוכריה.

מהלך המשחק

דקה 4: ורד פרץ נהדר משמאל, עבר שלושה שחקנים ומ-18 מטרים בעט למרכז השער וסחט עצירה ראשונה מגורש.

דקה 18: תמוז הטעה את איציק כהן ובעט בשמאל מתוך הרחבה לידיו של גורש.

דקה 21: סימנטוב בחן לראשונה את הרוש עם בעיטה שטוחה מ-20 מטרים, אבל השוער קלט ללא קושי.

דקה 23: סימנטוב הגביה כדור חופשי, וגיטא הקדים את הרוש ונגח לקורה. איציק כהן יכול היה להבקיע מהריבאונד, אך הוא פיספס את הכדור.

דקה 29: גול! ריקן הגביה משמאל, בן שושן הוריד בחזה לורד שהעביר ימינה לתמוז הפנוי ברחבת עכו. החלוץ עמד ספק בעמדת נבדל, אבל לא חיכה והכניע את גורש. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 40: גול! כדור ארוך על 40 מטר הגיע היישר לרגליו של תמוז, הגנת עכו כשלה בשמירה והחלוץ ירה בימין לרשת של גורש כדי להשלים צמד מהיר. 0:2 קל לבית"ר.

דקה 42: ברוכיאן הטעה שחקן אחד בקצה הימני של הרחבה, ובשמאל בעט לפינה הימנית וסחט עוד הדיפה מגורש.

דקה 47: ברוכיאן הכניס כדור עומק מצוין לתמוז, שהפעם בעט החוצה מעמדה קורצת.

דקה 67: אמנגואה הגביה מצד שמאל, הרוש יצא ואיגרף בצורה מוזרה על ריקן, אבל מויאל הרחיק לפני שהכדור התגלגל פנימה.

דקה 85: גול! טל המחליף העביר כדור משמאל למרכז הרחבה וברוכיאן גילגל לרשת החשופה. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 88: אמנגואה התנהל באין מפריע עם הכדור באגף שמאל, ומ-25 מטרים טיווח את השער והחטיא במעט את המסגרת.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (ליאור לוי, 46), איציק כהן, רון בן נחום (אלי ארליך, 63), דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין, ג'וני טננבאום (אבי אלפסי, 46), שחר סימנטוב (חי אטיאס, 46), אושרי גיטא (עומרי אלמקייס, 46), עבדי סארפו.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף (שמעון גרשון, 69), אריק בנאדו, אבי ריקן, פאולו דה לה האסה, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, ג'וניור ויסה (ברק יצחקי, 66), עמית בן שושן (קובי מויאל, 46), טוטו תמוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully