וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקיה: "חייבים לנצח את המשחק מול נתניה"

22.12.2009 / 17:13

פורוורד ירושלים, שמצטיין בתקופה האחרונה, מתכונן לקראת משחק הגביע מול נתניה. הקבוצה ביקרה ילדים בביה"ח הדסה

הפועל ירושלים החלה היום (שלישי) בהכנות לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מול ברק נתניה ביום ראשון הקרוב. כזכור, במשחק הליגה בין הקבוצות ניצחה נתניה בקלות 72:84, ובירושלים לא חולמים על תסריט דומה. "המשחק מול נתניה ביום ראשון יהיה משחק שונה מזה שהיה בליגה", אמר היום אורי קוקיה, שהצטיין במחזורים האחרונים, בעת ביקור הקבוצה בבית החולים הדסה. "בניגוד להפסד בנתניה, שם הגענו בהרכב חסר, הפעם אנחנו מגיעים בהרכב מלא, ועם כל הקהל הביתי הנפלא שלנו. זה משחק אחד ואנחנו חושבים רק על ניצחון ולא על שום דבר אחר. נתניה קבוצה טובה, אבל בבית שלנו, אנחנו חייבים לנצח את המשחק".

ירושלים היא למעשה הקבוצה היחידה בליגה שלא תשחרר את הזרים שלה לביתם לפגרת החורף. לאחר המשחק מול נתניה תנוח הקבוצה יומיים, ולאחר מכן תחזור לאימונים לקראת משחק היורוקאפ הגורלי מול שאלואי בליטא, אליו תצא ביום ראשון שלאחר משחק הגביע.

הבוקר ביקרה הקבוצה ילדים חולים בבית החולים הדסה, וזאת במסגרת אימוץ ילדי הדסה. זו השנה ה-14 ברציפות ששחקני הקבוצה מבקרים בבית החולים ותורמים לקהילה. במסגרת הביקור, קיבלו ילדי בית החולים חמישה מחשבים ניידים שמכילים DVD וכן אינטרנט, לאותם ילדים שלא יכולים לקום מהמיטות. המתנה נתרמה ע"י קבוצת מגדל, מגדל שוקי הון והפועל ירושלים. "ביקורים מהסוג הזה נותנים לנו פרופורציות", אמר לאחר הביקור מאמן הקבוצה גיא גודס לאתר הרשמי של הקבוצה, "אנחנו מאוד שמחים ללכת ולעזור לילדים, ולו במעט. כל דבר שאנחנו יכולים לעשות בשביל לשפר להם את היום ולהעלות להם חיוך על הפנים - נעשה. אני חושב שזה דבר מאוד חשוב שאנחנו עושים, ואם הצלנו נפש אחת, כאילו הצלנו עולם ומלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully