וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף: "שחקני אינטר ויובנטוס הם נמושות"

קשרה ההולנדי של מילאן יצא נגד תופעת ההתחזויות ותקף את שחקני היריבות: "זה חוסר כבוד, אפשר להיעזר בחוקי הרוגבי"

היציאה לפגרה מאפשרת לשחקנים להשתחרר מהמסגרת הלחוצה לתקופת החג, ועבור חלקם זו הזדמנות מצוינת לפתוח את הפה. אחד מהם הוא קלרנס סיידורף, קשרה ההולנדי הוותיק של מילאן, שהחליט לצאת בגלוי נגד תופעת ההתחזויות בליגה האיטלקית.

סיידורף תקף את שחקניו היריבות אינטר ויובנטוס, כשאמר ל'ניו יורק טיימס': "במשחק האחרון בין השתיים הייתי מאוכזב ברגע מסוים, כששחקני שחקנים נפגשו ומיד שמו את הידיים על הפנים, למרות שהפגיעה הייתה במקום אחר. זה חוסר כבוד למשחק. הם כמו נמושות. אל תהיו נמושות".

פתרונות? לסיידורף יש הצעה לשאוב חוקים מהרוגבי. "תופעת ההתחזות היא לא זהה בכל המקומות. באנגליה היא פחות שכיחה", הסביר הקשר. "אני חושב שחוקי הרוגבי יוכלו לעזור לנו. למשל, כששחקן שוכב על הדשא אפשר לקרוא מהר לרופא שיוציא אותו וכך המשחק ימשיך. זה יעזור כי הקבוצה תישאר מיד עם 10 שחקנים ואף אחד לא ירצה להיות בחסרון מספרי".

סיידורף המשיך במונולג ואמר: "הכדורגל היום נותן אפשרויות לאלו שיודעים להציג, ואפילו נותן להם יתרון. אי אפשר תמיד להאשים את השחקן אם אלו החוקים. מבחינתי לפחות, זה לא חלק מהמשחק. זה מרתיח אותי אפילו כשחבריי לקבוצה עושים זאת", סיכם מי שמשחק כבר שנים עם אחד ממייצגי התופעה, פיליפו אינזאגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully