וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין תהפוך להפועל תל אביב?

22.12.2009 / 16:18

איש עסקים יקבל בעלות על הפועל ת"א, יסגור את המועדון ויציע את הזכויות על השם לקבוצת האוהדים. שלף: "נשקול בחיוב"

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) לשחקניה כי בימים הקרובים הם צפויים להיות משוחררים, זאת לאחר שהקבוצה אמורה להיות מועברת לידי איש עסקים אשר בשלב זה אינו מעוניין להיחשף. אותו איש עסקים מתכוון להודיע לאחר עסקת ההעברה לשחקנים על כוונתו לסגור את המועדון, לשחררם, ולהציע את הזכויות על שם הקבוצה לקבוצת האוהדים הפועל אוסישקין. הבוקר שלח מורשה החתימה, עו"ד דן שולץ מכתב להנהלת איגוד כדורסל כי זכויות החתימה בקבוצה מועברות לעו"ד רועי מילר, נציגו של אותו איש עסקים, אך באיגוד הכדורסל אינם יודעים מי הוא אותו עו"ד מילר, שלא יצר קשר עם האיגוד על כוונותיו העתידיות בנגע לקבוצה.

הפועל תל אביב משחקת כיום בליגה הארצית מחוז דרום, וממוקמת בתחתית הטבלה. בסגלה נמצאים בעיקר שחקנים אלמוניים, אותם מאמנת שירה העליון. כזכור, בעבר רצתה קבוצת האוהדים הפועל אוסישקין, המדורגת במקום הראשון במחוז צפון של הליגה הארצית, להיקרא "הפועל אוסישקין תל אביב", אך לאחר שיו"ר האיגוד, שוקי קרמר, אישר את הצעד, הגיש יו"ר הקבוצה, שאול איזנברג, תביעה למוסד הבוררות, והצעד לא יצא לפועל. כעת, במידה והפועל תל אביב אכן תיסגר ואיש העסקים יפנה אל בעלי הפועל אוסישקין, עשויה הקבוצה לשנות את שמה החל מהעונה הקרובה.

המנהל המקצועי של הקבוצה, עו"ד אורי שלף, מסר בתגובה: "קיבלנו הצעה מצד שלישי שאינו קשור, לקבל לרשותנו וללא תמורה את מלוא הזכויות לשימוש בשם הפועל תל אביב ובמורשת של השם. ברגע שנראה מהלכים קונקרטיים בנושא נשקול את ההצעה בחיוב. אחרי הכל, לשם כך הוקמה הפועל אוסישקין. בכל מקרה החלטה כזו תהיה חייבת לעבור את אישור האסיפה הכללית של העמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully