וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פ"ת: נחים ונבחנים

22.12.2009 / 19:26

האלופה תפתח ללא קטן, דוידוביץ' ומסיללה ברבע גמר גביע הטוטו (חמישי, 17:50, 5+ לייב). גוצירידזה יפתח במדי האורחת

במכבי חיפה התייחסו היום לפרסום אתמול לפיו העובדה שהחתמתו של הקשר היהודי מפינלנד, רוני פורוקרה, עשויה לעלות סכומי עתק ולכן הדבר עשוי לטרפד את העסקה. כפי שפורסם, שוויו של השחקן נאמד בשני מיליון יורו, מה שמקשה מאוד על העברתו מקבוצתו השבדית, אורברו. בקבוצה אמרו היום: "לא נשלם כל מחיר עבורו. אם לא יהיה מדובר בסכומים ריאליים הוא לא יגיע".

בתקשורת הגרמנית ממשיכים לדווח על מעקב שמנהלות קבוצות מגרמניה אחר אייל גולסה ועל פי דיווח ב"בילד", באיירן מינכן תהיה מוכנה לשלם על השחקן כמיליון יורו ושם היו רוצים לראותו נוחת בקבוצה כבר בינואר הקרוב כדי שיוכל להתאקלם לקראת עונת 2010/11. גם שמותיהן של הופנהיים ודורטמונד הוזכרו כמי שעוקבות אחר הקשר. חיפה טרם קיבלה פניה רשמית לגבי השחקן. חשוב לציין ש"בילד" נחשב ל"עיתון הבית" של באיירן מינכן ולכלי תקשורת אמין בדרך כלל בכל הנוגע לידיעות אודות הקבוצה. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אין כל אמת בדברים".

נציג של טום טומסק הרוסית שוחח עם הנשיא יעקב שחר בנוגע לז'ורז'ה טשיירה, אך הובהר לו שהשחקן לא ישוחרר בחודש ינואר. חיפה תהיה מוכנה לשחרר את טשיירה תמורת סכומים גבוהים, אבל הרוסים מעוניינים לבחון אותו במהלך הפגרה ולכן בחיפה מסרבים לכך.

במהלך כנס נגד אלימות שהתקיים בבית הספר "ליאו בק" בהשתתפות שחקני מכבי והפועל חיפה, התבטא בירם כיאל בנוגע לאלימות במגרשים. "אני מכבד כל אדם ולא כערבי או יהודי. ישנם שחקנים שבוחנים שחקנים אחרים לפי הגזע", אמר כיאל, "אוהדי בית"ר רדפו אחרי אבל אחרים ניסו למנוע את זה. מי שעשה זאת לא מייצג קהל שלם. אם תבוא הצעה מבית"ר, אהיה מוכן לשקול אותה. אבל כרגע לא ארצה לעזוב את הקבוצה".

הבלם דקל קינן התייחס להסתה שעוררו מספר אוהדים משני המחנות לקראת הדרבי. "לפני שהגענו אני וכיאל התחבקנו עם ערן לוי ויוסי דורה", אמר. "הדברים האלה גורמים לזעזוע. אנחנו מגנים את זה. במשחק עצמו נרצה לנצח, אבל אחר כך נחזור להיות חברים טובים. בסכנין הרגשתי כמו בן בית, אנשים מאוד חמים".

ערן לוי הוסיף: "האלימות במגרשים לא תיפסק לעולם. חלק מהאוהדים גזענים וזה מאוד פוגע בנו השחקנים. צריך שזה ייפסק".

חיפה תחסר מחר (רביעי, 17:50, 5+ לייב) שלושה שחקנים במשחק רבע גמר הגביע הטוטו מול הפועל פתח, כאשר הצוות המקצועי החליט להעניק מנוחה ליניב קטן, פיטר מסיללה וניר דוידוביץ'. טאלב טוואטחה הוא האיש שיפתח בצד שמאל של הקישור. טיאגו דוטרה יקבל הזדמנות בהרכב הראשון במקום בירם כיאל, שצפוי לפתוח על הספסל. אמיר אדרי יפתח בין הקורות. גם דקל קינן צפוי להתחיל על הספסל.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אייל משומר, ז'ורז'ה טשיירה, שי מימון, טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה, טיאגו דוטרה, אייל גולסה, ליאור רפאלוב; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל פ"ת תנסה לשכנע את אג'ידה להישאר בארץ

בהפועל פתח תקוה יודעים שההשתתפות בשלב הבא של גביע הטוטו תעניק לקבוצה 75 אלף שקל. אם הקבוצה תעבור את מכבי חיפה, היא תוכל לשלשל לכיסה 250 אלף נוסף על המענק הבסיסי (300 אלף שקל). הבלם אודי חנון צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה במקום גל כהן שסובל מפציעה קלה. החלוץ גוואז גוצירידזה, שנחת הלילה בארץ, יפתח בהרכב מחר.

בהפועל פתח תקוה יפעילו לחצים על השוער אוסטין אג'ידה שלא לצאת למחנה נבחרת ניגריה לקראת משחקי אליפות אפריקה שיפתחו ב-10 בינואר, זאת משום שהוא צפוי לקבל הודעת ניפוי ובכל מקרה לא להיכלל בסגל.

לפי התקשורת האפריקאית, וינסנט אניימה ודלה אינוגבה, השוערים של הפועל תל אביב ובני יהודה, ייאבקו על אפודת השוער הראשון. אג'ידה, שלא שיחק מאז אמצע 2008, יתחרה עם שני שוערים נוספים, שמשחקים בליגות בדרום אפריקה וניגריה, על אפודת השוער השלישי. אם הוא ייצא למחנה האימונים של נבחרתו, הוא יחמיץ לפחות משחק אחד בליגה או שלושה במקרה שייכלל בסגל.

"ננסה לשכנע אותו להישאר. בידיעה שהוא לא משחק, נחזיק אצבעות שהוא ינופה מהסגל", אמרו היום בקבוצה. בתוך כך, פורסם הסגל הרישמי של נבחרת טוגו לקראת האליפות ובה נכלל הבלם עמנואל מתיאס. הבלם אודי חנון נמצא בכוננות וצפוי להחליפו בשלושה משחקי ליגה, לא כולל המשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד בו הוא צפוי לפתוח.

לאחר שפתחה אתמול במשא ומתן עם החלוץ הגיאורגי של ספרטקי טביליסי ונבחרת גיאורגיה לשעבר, רוואז גוצירידזה (29), צפוי השחקן השוהה באיסטנבול להגיע הלילה לישראל. אם הוא יימצא כשיר לכך, ייתכן שכבר מחר הוא ישחק בגביע הטוטו נגד מכבי חיפה.

בקבוצה לא הופתעו לקרוא אתמול כי אורי אוזן מועמד למכבי פתח תקוה. "זה כבר הובהר לנו בשלב המשא ומתן", אמרו. בקבוצה לא ממהרים לוותר על המגן, אבל עדיין מחכים לשמוע האם עומרי קנדה אכן ישוחרר מהפועל תל אביב. אם זה יקרה, הקבוצה תפנה אליו.

בתוך כך, מועצת ההימורים בספורט הודיעה היום (שלישי) למנכ"ל אפי צפריר כי החליטה לקנוס את הקבוצה בסכום של 20 אלף שקל בגין אי הופעה עם מדי ליגת טוטו. כזכור, הקבוצה עלתה לשחק ללא הלוגו לאחר שהתלוננה במשטרה כי מחסני המועדון נפרצו, מה שעורר סערה רבה והוביל לחקירת המשטרה, שאמורה להחליט בקרוב מאוד האם להגיש כתב אישום נגד חלק מהמעורבים.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, אודי חנון, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, ג'ורג' גברו, רפי דהאן, ארמון בן נעים; עוסמן בשירו, גוואז גוצירידזה (אור פיישבין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully