וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: חיפה ניצחה את ירושלים

האנדרדוגס ממשיכים בתנופה, ועם ניצחון 22:28 על ירושלים, עלו למקום השני בטבלת ה-IFL. תל אביב עדיין מושלמת

המחזור האחרון של ליגת התאקל בישראל סיפק את הסחורה. במפגש חוזר של הגמר מלפני שנתיים, נקמה ריל האוסינג חיפה בביג בלו הירושלמית 22:28, ועם מאזן של 1:4 עלתה למקום השני. במשחק הראשון של המחזור, מייקס פלייס תל אביב הראתה שוב שהיא הדבר האמיתי, עם ניצחון סוחף על הפאפאגיו קינגס מירושלים בערב קר וגשום 22:58.

במשחק חוץ קשה, כביכול, וללא שני הכוכבים המובילים תמיר אלטרמן ואלכס טרפטון, מייקס פלייס (0:4) נתנו תצוגה מצוינת עם ארבעה טאצ'דאונים של הרוקי אוואן רשף. מלבד רשף, ללא ספק המצטיין במשחק, בלט יוני רובין עם 94 יארדים בריצה ושני טאצ'דאונים. חמודי קסאס הוסיף טאצ'דאון משלו. במחצית השנייה הקינגס החזירו מעט מהכבוד, עם 16 נקודות לעומת 14 של תל אביב.

למחרת הוביל אלכס פרייס את חיפה לניצחון היוקרתי עם שני טאצ'דאונים ברבע האחרון, בעוד הריסון ביילי, עם 12 תיקולים מוצלחים וחטיפה קריטית בדקות האחרונות, חתם את הסיפור לאחר קאמבק מפיגור של 22:14 בחמש הדקות האחרונות. המשחק היה ברמה גבוהה מאוד, כששתי הקבוצות עושות חיים קשים אחת לשנייה. ירושלים הובילה לאורך רוב המשחק, אך לאחר שהקוורטרבק הפותח שלה, איתי אשכנזי, נפצע באחד המהלכים, חיפה התחילה את הקאמבק שלה. לירושלים היה את הכדור בשניות האחרונות של המשחק, וקרוב לאנד-זון של חיפה, אך ללא פסקי זמן (כבר לקחו את כל השלושה מוקדם יותר), כל שיכלה הוא לראות לדאבונה את השעון יורד לאפס שניות.

במחזור הקרוב של ליגת התאקל בישראל ייפגשו הנחיל השחור מבאר שבע (5:0) והמורדים מיהודה (2:2) ביום חמישי ב–20.00 באצטדיון "קראפט" בירושלים, ובמוצ"ש ייפגשו לקרב צמרת מובילת הטבלה, מייקס פלייס תל אביב, וביג בלו ירושלים במגרש האימונים של הפועל תל אביב במתחם חודורוב בחולון בשעה 20.45.

טבלת הליגה:

1. תל אביב סייברס 0:4
2. חיפה אנדרדוגס 1:4
3. ביג בלו ליונס 1:3
4. מורדי יהודה 2:2
5. ירושלים קינגס 3:1
6. מודיעין פיונירס 3:1
7. הנחיל השחור באר שבע 5:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully