וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מ.ס אשדוד: נקמה או המשכיות?

22.12.2009 / 18:46

קבוצתו של מזרחי מחפשת נקמה על העונה שעברה, הצהובים ממוקדים בכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו (ד', 20:00, 5+ לייב)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון טקטי לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד מחר בבלומפילד (20:00, ערוץ 5+ לייב). במכבי, שזכתה בגביע בעונה שעברה, מייחסים חשיבות רבה למפעל ולמרות המשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים בליגה ביום שבת, מתמקדים במשחק נגד אשדוד ורוצים להתקדם עד השלבים האחרונים גם העונה.

בצוות המקצועי מתכננים שינויים בהרכב, חלקם כפויים וחלקם משיקולים מקצועיים. השוער לירן שטראובר, שסובל מקרע חלקי בשריר הירך, לא התאמן היום ולא יכלל בסגל. במקומו יפתח שוער המשנה גיא סולומון. גם איביצ'ה אילייב, שהורחק בעילוט יישב ביציע, אבל הוא כמובן ישחק נגד בית"ר ביום שבת.

על פי התרגול היום נראה כי יובל שפונגין יפתח בעמדת המגן הימני על חשבונו של דור מלול, שהיה חלש בתיקו נגד אחי נצרת. גם בקישור האחורי צפויים שני שינויים, כאשר איגור טומאסיץ' ושרן ייני יפתחו במקומם של ליאור ז'אן ואנדריי קומאץ', שיירדו לספסל.

גם בחלק הקדמי מתכנן הצוות המקצועי מספר שינויים. היום תורגלו יובל אבידור, איליה יברויאן ותמיר כחלון בהרכב על חשבונם של איביצ'ה אילייב, גיז'רמו ישראלביץ' ועמנואל מאיוקה, אך מאוחר יותר עבר יברויאן להרכב השני וציון צמח תורגל בהרכב הראשון.

הקשר מאור בוזגלו, שהחלים לחלוטין מהפציעה הקשה ממנה סבל, לא ייכלל בסופו של דבר בסגל. בקבוצה מעדיפים שבוגזלו ישחק במספר משחקי אימון לפני שיחזור לדשא במשחק רשמי. בימים האחרונים מתאמן במדים הצהובים חלוץ בן 23 בשם מיכאל קירטבה, שהציע את עצמו לקבוצה.

בתוך כך הרחיבה מכבי תל אביב את הסכם החסות עם חברת סטארט שירותי רכב אשר בבעלות אוהד הקבוצה מיקי קופל. יו"ר מכבי תל אביב, אביב בושינסקי אמר בתגובה: "הסכם חסות זה מביא לידי מיצוי את פוטנציאל הספונסרים לעונה הנוכחית. אנו מודים לסטארט על בחירתם להצטרף לנותני החסות של מכבי תל אביב ונערכים לשבור בעונה הבאה את שיא ההכנסות מחסויות שהשגנו העונה".

מיקי קופל אמר לאחר החתימה: "סטארט החליטה להירתם למשימה להחזרת מכבי תל אביב בכדורגל למיקומה הטבעי בטבלה לאורך השנים ולהשיג את יעדיה להשתתף במפעל האירופאי, אנו רואים בתרומה סיוע לתרבות הישראלית ולרוח הספורט ונהנים להיות חלק ממשפחת מכבי תל אביב".

הרכב משוער: גיא סולומון, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, איגור טומאסיץ', שרן ייני, יוסי שבחון, תמיר כחלון, ציון צמח, יובל אבידור.

גונזאלס ומתן אוחיון ייעדרו

מ.ס. אשדוד קיימה היום את האימון המסכם לקראת מכבי תל אביב בבלומפילד. בעונה שעברה נוצחו האשדודים על ידי הצהובים בגמר המפעל והעונה יש להם הזדמנות לנקום בקבוצה שמנעה מהם את הזכייה בתואר. המאמן, יוסי מזרחי, ייאלץ להסתדר מחר ללא שני שחקנים מרכזיים בחוליית ההגנה שלו. הבלם כריסטיאן גונזאלס נקע את קרסולו במשחק הליגה האחרון נגד סכנין, ולמרות שהוא הביע את רצונו לשחק מחר, העדיפו בצוות המקצועי שלא לסכנו בכדי שלא יפספס את משחק הליגה נגד הפועל פתח תקווה בשבת הקרובה. גם המגן-בלם, מתן אוחיון, שסובל מפציעה בשרירי המפשעה לא כשיר ולא יהיה בסגל מחר.

על פי התרגול הטקטי נראה שאדיר טובול יוסט מעמדת המגן למרכז ההגנה, ויתופקד כבלם לצידו של ישראל ראש. מי שייפתח בעמדת המגן השמאלי הוא רחמים צ'וקול, כאשר עידן ציון ימשיך לקבל אשראי בעמדת המגן הימני. הקשר שי רביבו, שהחלים מהפגיעה בכתפו, צפוי לפתוח בקישור לצידם של משה אוחיון, סטפן קינגאווה ועידן שדה. הקמרוני קינגאווה היה אמור לצאת לחופשת מולדת לרגל חג המולד, אולם בהנהלת המועדון החליטו להטיס ארצה את משפחתו כדי שיוכלו לחגוג לצידו כאן בישראל ובכך איפשרו את הישארותו של הקשר למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל פתח תקווה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', עידן ציון, ישראל ראש, אדיר טובול, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, שי רביבו, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully