וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "האוהדים בפיניקס לא מטרידים אותי"

הדיזל לא התרגש מקבלת הפנים לה זכה באריזונה. אלווין ג'נטרי: "הדרך לאליפות המזרח תעבור דרך קליבלנד"

שאקיל אוניל כבר זכה לכמה קבלות פנים במהלך הקריירה הארוכה שלו, אבל באדישות מופגנת הוא עדיין לא התקבל בפעם הראשונה בה חזר לאולם בו שיחק. הלילה (בין שני לשלישי) שב הדיזל לפיניקס כשחקן הקאבס אחרי שנה וחצי במדי הסאנס, וזכה להתעניינות מועטה מכיוון האוהדים המקומיים, שחלקם שרק לו בוז, חלקם מחא כפיים בנימוס ורובם הגדול התעלם מקיומו.

גם אחרי פתיחת המשחק לא נתן אוניל לקהל סיבות רבות להתייחס אליו, כשקלע שלוש נקודות בלבד ולא נטל חלק משמעותי בריצה הגדולה של קליבלנד ברבע האחרון בו ברחה לניצחון גדול 91:109, שהשכיח את ההפסד הכואב לדאלאס לילה קודם לכן. "האוהדים שבחרו לשרוק לי בוז לא מטרידים אותי", אמר שאק, שקולע העונה 10.3 נקודות למשחק וקוטף 6.9 ריבאונדים לערב. "עבורנו זה היה רק עוד משחק אחד בעונה הרגילה. אני לא מתכוון לבזבז זמן על דברים קטנים כמו חזרה למקום בו שיחקתי למרות שזה נחמד, כי אנחנו בעיצומה של משימה".

לברון ג'יימס, שכהרגלו הוביל את הפרשים עם 29 נקודות, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, בחר הפעם לשבח את חבריו לקבוצה שעזרו לו לבצע את המהפך בדקות הסיום: "לא צריך להתעסק תמיד רק בי. לא רק אני מנצח לנו את המשחקים, ולא רק אני הסיבה לכך שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בליגה. כולם אצלנו תורמים למאמץ ויש לנו קבוצה וותיקה שיודעת איך לשחק את המשחק הזה".

מנגד נבלמה פיניקס אחרי עשרה ניצחונות ביתיים רצופים מתחילת העונה, ו-19 ברציפות כולל העונה שעברה, ואיבדה גובה במאבקי הצמרת במערב. "לא הבאנו מנטליות של מנצחים הערב", אמר סטיב נאש שסיים עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים אבל לא זכה לעזרה מספקת מהחברים. "היינו הססניים וחסרי ביטחון במקום לעלות בנחישות ובאגרסיביות כמו במשחקי הבית הקודמים שלנו, וזה היה ההבדל".

המאמן המפסיד אלווין ג'נטרי העדיף לשבח את המנצחים ואמר: "יש להם שחקן אחד באמת גדול, והם עושים עבודה טובה בלשחק סביבו. אני בטוח שכל מי שתרצה להגיע לזכות באליפות המזרח השנה תצטרך לעבור דרך הקאבלירס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully