וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מדאיג את ברצלונה

המאמן המצליח עדיין לא האריך את חוזהו, במועדון חוששים שהנושא ישמש כנשק בבחירות. פדרו עשוי לשחק במונדיאל

אחרי שהוא הדריך את ברצלונה לשנה הטובה ביותר אי פעם של קבוצת כדורגל, במהלכה היא זכתה בכל ששת התארים עליהם התחרתה, במועדון הקטלאני מקווים שהמאמן פפ גווארדיולה יאריך את חוזהו, שמסתיים בקיץ הקרוב.

עד כה גווארדיולה עדיין לא חתם על חוזה חדש ובתקשורת הספרדית עלו לאחרונה דיווחים על כך שהוא תשוש מ-18 החודשים שלו בתפקיד ושהוא מעוניין לקחת הפסקה, כשכמובן שישנם גם הדיווחים על כך שהוא מעוניין לראות מי ייבחר לנשיא החדש של המועדון לפני שיחתום.

הנשיא הנוכחי, ז'ואן לאפורטה, שיעזוב בקיץ בתום השלמת הקדנציה השנייה שלו בתפקיד, אמר: "פפ הוא אדם מאוד מתחשב והוא יודע מה החשיבות שלו למועדון. הוא רוצה להמשיך, אבל ישנם כמה דברים עליהם הוא רוצה לחשוב. אני אופטימי, אבל לא מדובר במשהו שמחליטים עליו בזמן קצר".

בעיתון "לה ראזון", היוצא לאור במדריד (וזה דבר שתמיד צריך להילקח בחשבון) כתבו אתמול ש"גווארדיולה יודע שאין זמן טוב יותר לנוח מאשר כשאתה בפסגה. הוא השקיע חודשים של עבודה, שעות של השקעה. הוא קצר את הפירות והוא יודע שאם הוא יחליט לקחת הפסקה, הדלת תמיד תהיה פתוחה בפניו אם ירצה לחזור".

בכל מקרה, על פי הדיווחים השונים, בהנהלת ברצלונה מאוד מודאגים מהאפשרות שהמאמן יעזוב וכבר מפעילים עליו לחץ להאריך את חוזהו. במועדון יש מי שחושש שכל נושא חוזהו של המאמן יהפוך לנשק של צדדים בבחירות לנשיאות ברצלונה.

בינתיים, פרסמה הבוקר התקשורת הספרדית כי מאמן הנבחרת הלאומית, ויסנטה דל בוסקה, שוקל לזמן את חלוצה הצעיר של הקבוצה, פדרו, לקראת המונדיאל הקרב. "הוא בהחלט אחת האופציות, עם או בלי השער שהוא הבקיע בגמר גביע העולם לקבוצות", אמר המאמן המשופם למארקה. "בעמדה הזו יש לנו מספר שחקנים מוכשרים, אבל יש שישה במיוחד שאנחנו שוקלים לרשימה הסופית", הוסיף דל בוסקה, שלא פסל אפשרות לזמן מחדש לסגל את ראול, שערך את הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הספרדית לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully