וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארה ייגש למבחן מילאן

הנהלת יובנטוס כינסה פגישת חירום והודיעה למאמן: אם לא תנצח את מילאן ב-10 בינואר, תפוטר. ליפי: "לא אחזור לקבוצה"

בפגישת חירום שנערכה אמש (שני) בטורינו, הודיעה הנהלת יובנטוס למאמן צ'ירו פרארה, שיש לו שני משחקים להציל את משרתו. פרארה יסיים את 2009 בתפקיד, גם בגלל שהליגה האיטלקית יצאה לפגרה קצרה, אבל יצטרך לנפק קבלות בשני משחקי הליגה הבאים של הקבוצה, ב-6 בינואר נגד פארמה וב-10 בינואר נגד מילאן. יחד עם זאת, נראה שגם אם יובה תנצח את פארמה, הפסד למילאן יביא לסיום עבודתו של המאמן בכל מקרה.

באיטליה דיווחו שבפגישה אמש תלתה ההנהלה את האשמה לתוצאות האחרונות במאמן, אך סיפרו גם שבקרב צמרת המועדון קיימים חילוקי דיעות בקשר להחלטה על עתידו ונראה שזו הסיבה בגללה הוא עדיין לא פוטר. על פי הפרסומים, חוס הידינק ממשיך להיות המועמד המוביל לרשת את כסא המאמן במקרה שפרארה יפוטר.

כזכור, ביום ראשון הפסידה הקבוצה 2:1 בבית לקטאניה מהתחתית, מה שהיה הפסד הליגה השני שלה ברציפות והשלישי ברציפות יחד עם אותה תבוסה כואבת 4:1 לבאיירן מינכן בטורינו, מה שהביא להדחתה המוקדמת של הגברת הזקנה מליגת האלופות ולא רק לאובדן יוקרה, אלא אובדן הכנסה גדול.

מי שפסל את חזרתו למועדון הוא מאמן נבחרת איטליה, מרצ'לו ליפי, שבשבועות האחרונים נטען שהוא ישוב בתפקיד של מנהל ספורטיבי. "לא אחזור ליובנטוס אחרי המונדיאל, אני לא בובה של ההנהלה", אמר המאמן בן ה-61, "בסך הכל נתתי לראשי המועדון כמה טיפים בקיץ ואמרתי שצ'ירו פרארה הוא מאמן נהדר ושקנבארו וגרוסו יהיו רכישות טובות".

בתוך כך, יובנטוס מינתה את אחד מגדולי שחקניה בכל הזמנים, רוברטו באטגה, לדירקטור במועדון. באטגה ישמש כיועץ לענייני רכש וגם יהיה אחד מהאחראים על הקשר בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת. חלוץ העבר, ששיחק במשך 13 שנה במועדון, כבר שימש כסגן הנשיא של יובה מ-1994 עד 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully