וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה צפוי להחמיץ גם את בית"ר

שוער הפועל ת"א ייצא למחנה האימונים של ניגריה בשבוע הבא ולא ייעדר רק מהמפגש עם מכבי חיפה. יבואה עשוי להישאר

ברני ארדוב

צילום: עוז מרון

עריכה: רן צימט

בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד אמש (שני) מהניצחון 0:5 על הפועל רעננה במחזור ה-14 בליגת העל. למרות היריבה החלשה והיותם פייבוריטים ברורים ערב המשחק, האדומים היו מרוצים מהמעבר שעשו השחקנים מהניצחון הגדול על המבורג, למאבקי הליגה ולא נותרו שאננים. בקבוצה הרבו לציין את הבגרות שמגלים שחקני הקבוצה בעיקר בצד המנטאלי.

שחקנים בקבוצה לאחר המשחק אמרו כי: "יש קבוצות שלא מתאימות לרמה הזו וכך נראית ליגת העל עם 16 קבוצות", אך יחד עם זאת, כמובן שבהפועל לא מזלזלים ביריבות הבאות שלהן, הפועל רמת גן והפועל עכו.

ביום שבת שלחה ההתאחדות הניגרית זימון לשוער וינסנט אניימה, למחנה האימונים של הנבחרת לקראת אליפות אפריקה שתחל בחודש הבא. לאחר המשחק אישר השוער כי הוא יגיע למחנה. המשמעות היא שאניימה ייעדר החל מהשבוע הבא ולא ישחק נגד עכו ביום שלישי, וזאת למרות שהפועל ביקשה מהשוער לוותר על מחנה האימונים ולצאת לאליפות כאשר תתחיל.

אניימה צפוי להחמיץ את משחקי הליגה נגד הפועל עכו, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע וכנראה מכבי חיפה. אם נבחרתו תגיע לפחות לחצי הגמר הוא יפספס גם את המשחק נגד מכבי נתניה. בכל מקרה, בהפועל עדיין מקווים שהשוער בכל זאת יזכה לשחרור לפחות מתחילת מחנה האימונים ושהוא ישחק נגד עכו ובית"ר. הקבוצה שלחה היום בקשה לשחרר את אניימה ב-10 בינואר, אך הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש.

אליפות אפריקה תתחיל ב-10 בינואר, כשמשחקה הראשון של נבחרת ניגריה ייערך ב-12, נגד מצרים. המשחק האחרון של הניגרים בשלב הבתים יתקיים ב-20 בינואר נגד מוזמביק, כך שאם הנשרים יופתעו ולא יעלו שלב, אניימה עשוי להספיק לחזור למשחק נגד מכבי חיפה (למחזור שנקבע ל-23 בינואר).

מה עושים עם יבואה?

אחרי המשחק אתמול התייחס השוער לעובדה כי יחמיץ את משחק העונה מול מכבי חיפה: "עבור הקבוצה זה יכול להיות מצב מסובך, אבל אעשה את המיטב כדי להיות במשחק הזה. אם לא, אני מאמין שניל אברבנל יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ואני לא דואג להפועל בכלל לכל אורך העונה".

על המשחק אתמול הוסיף השוער: "היה משחק מדהים, אין מה להגיד יותר. לכבוש חמישה שערים במשחק זה כיף גדול. זה כיף להיות חלק מהפועל תל אביב, כולם רוצים להיות חלק מקבוצה מנצחת, לשמוח וליהנות על המגרש. אנחנו לא מתייחסים לתוצאה אלא לנקודות, לא איכפת לנו כמה שערים נבקיע בכל משחק, העיקר שננצח.

השוער גם התייחס לריצה הצמודה עם מכבי חיפה בראש הטבלה: "מכבי חיפה עושה עבודה טובה במשחקים שלה ואנחנו רוצים לתפוס אותם. אם נוכל לתפוס אותם לקראת סוף העונה אנחנו נשמח. אי אפשר לדעת, הם משחקים טוב ומבקיעים בכל משחק, כך שנדע רק בסוף. אנחנו רק רוצים להמשיך ולנצח במשחקים שלנו ולראות אם הם יאבדו נקודות. מה שחשוב זה להתרכז רק במשחקים שלנו".

אניימה גם לא שכח את הגרלת הליגה האירופית ובניגוד לחבריו בהפועל חושב שהגרלה היא לא קשה: "אני חושב שזו הגרלה טובה כי הם יגיעו בזמן פגרה, אחרי חודש של אימונים בלי משחקים. אולי הם יביאו שחקנים חדשים שייקח להם זמן להתחבר לקבוצה. אולי הם יהיו יותר חלשים בעוד חודשיים מאשר היום. בכל מקרה, יהיה משחק מאוד מאוד גדול. אנחנו לא מאוכזבים מההגרלה, זה הכדורגל".

מעבר לחסרונו הצפוי של אניימה, בהפועל מסתכלים על העתיד הקרוב ועדיין מחפשים חיזוק מתאים לקבוצה. העובדה כי סמואל יבואה ממשיך לכבוש כבר משחק שני ברציפות גורמת לצוות המקצועי ולהנהלת הפועל לבחון שוב מחדש האם לשחררו בינואר. נראה כי אם החלוץ ימשיך להראות שיפור ולא תגיע עבורו הצעה אטרקטיבית, הוא יישאר בקבוצה.

יחד עם זאת, בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ זר שיחליף את הגנאי אם בגל זאת תהיה החלטה למכור אותו וכן שחקן הגנה. אם יימצאו שחקנים מתאימים, בקבוצה יצטרכו לקבל החלטות לגבי יבואה וכן להכריע אם לשחרר את נמניה ווצ'יצ'ביץ שמוערך מאוד בקבוצה אך פצוע עד לחודש מרץ, או את זוראב מנטשאשוילי. הקשר הגאורגי מציג יכולת משביעת רצון, אך בהפועל מאמינים כי הם יכולים למצוא זר טוב יותר.

הקבוצה תשוב להתאמן היום בצהריים אימון קל בלבד וביום רביעי תחל בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן בשבת. אתמול החלה מכירת מנויים למשחקי הסיבוב השני וכן מכירת כרטיסים למשחק הבית של הקבוצה נגד רובין קאזאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully