וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שבהפועל ת"א יש שחקנים שמתנהגים אחרת"

21.12.2009 / 21:59

דדי בן דיין, שהצטיין בניצחון 0:5 על רעננה, מאמין שלקבוצה שלו יש סטנדרטים אחרים משאר הקבוצות בארץ. גוטמן: "פשוט גאה"

ברני ארדוב

צילום: עוז מרון

עריכה: רן צימט

אלי גוטמן לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא חייך ברצף, שבוע אחר שבוע, במשך כל כך הרבה זמן. כל זה חזר על עצמו גם הערב (שני) אחרי שהפועל תל אביב הביסה את הפועל רעננה 0:5. ויש לו את כל הסיבות: האדומים שמרו על המומנטום אחרי הניצחון הגדול על המבורג, הם השיגו ניצחון ליגה שביעי ברציפות, הם הבקיעו יותר שערים מהמוליכה מכבי חיפה, והם לא ספגו שער בארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם.

בסיום המשחק אמר אלי גוטמן: "אחרי המשחק נגד המבורג, שהקבוצה הגיעה לאיזו נקודת שיא, המשחק היום וההתייחסות אליו היתה מנטלית בלבד. צריך להסיר את הכובע בפני השחקנים שידעו לקחת את המשחק בשיא הרצינות, וידעו לא להסתבך במשחק מהסוג הזה. ראינו כבר את רעננה יודעת להביך כשנותנים לה, והיום לא נתנו. הבקענו חמישה שערים והגענו לעוד מספר מצבי הבקעה. השערים, שמתחלקים בהפועל תל אביב בין כל השחקנים, גורמים לנו - הצוות המקצועי להרגשה טובה, משום שהדגש שלנו הוא המשחק הקבוצתי".

גוטמן הוסיף: "אני פשוט גאה בקבוצה שלי, משום שבלומפילד ביום חמישי היה מלא, המבורג היתה על הדשא וניצחנו, והיום הגענו למשחק הזה נגד רעננה וידענו בצורה הכי מקצועית שיש להתייחס למשחק הזה בכל כובד הראש".

לקראת המשימה הבאה של הפועל תל אביב בליגה האירופית, רובין קאזאן, וחיזוקים אפשריים בחלון ההעברות אמר גוטמן: "יש עוד זמן עד קאזאן, המשחק יהיה באמצע פברואר. אנחנו צריכים להמשיך בקו ובדרך שלנו, ולקחת צעד אחר צעד. כשיגיע הזמן לדון בנושא החיזוק נשב עם הנהלת הקבוצה, נקבל החלטות ונפעל בהתאם. נשקול את האופציות, ההחלטה לגבי חיזוק היא לא רק שלי, כל הצוות המקצועי וההנהלה נקבל את ההחלטות יחד בשיקול דעת".

דדי בן דיין, שהיה השחקן המצטיין והבקיע צמד אמר בסיום: "הלוואי שזה יהיה שער העונה. בשבילי זה בונוס להבקיע, אבל אני מקווה שנמשיך במומנטום הזה ונמשיך קדימה. יש פה חבורה של שחקנים שמבינים ורוצים להצליח, בסך הכל נגד המבורג היינו בהיי כלשהו ואנחנו שומרים על זה כל פעם מחדש. השחקנים הראו בגרות, וזה משהו שלא מאפיין את השחקן הישראלי, אבל כנראה שבהפועל תל אביב יש שחקנים שמרגישים ומתנהגים קצת אחרת".

איתי שכטר: "באמת כיף להיות אוהד הפועל תל אביב, זו חוויה כי אנחנו משחקים ממש יפה. עד הדקה ה-20 הם היוו יריב טוב, אבל ברגע שאנחנו עושים את ה-0:1 אנחנו מתפוצצים". על השער שלו אמר שכטר: "אמרתי למיכאל זנדברג שאין לי אפילו אחוז בגול הזה, זה היה בישול של חבר אמיתי ורואים שכל הקבוצה מלאת פרגון ואושר וזה בא לידי ביטוי על המגרש".

מאמנה של הפועל רעננה, אלי כהן, התעקש שלמרות הכל, קבוצתו לא ויתרה מראש על המשחק: "פתחנו עם מצבים טובים אבל אז הגיעה התפרקות לא מוסברת. היינו צריכים להמשיך לשחק ולצערי זה לא קרה. אני לא רוצה להפיל את הכל על הזרים, כל הקבוצה לא תפקדה, נתנו יותר מדי כבוד להפועל תל אביב. במשחק כזה צריכים להיות חזקים מנטלית וממושמעים טקטית וזה לא קרה היום. היה ברור שיש פערי איכות גדולים ושיהיה קשה, לקחנו את זה בחשבון אבל לא ויתרנו מראש על המשחק".

אבי סופר: "ב-20 הדקות הראשונות פתחנו טוב, ואפילו הגענו למצב די נוח של ארמנדו, אבל אז קיבלנו שני שערים מהירים ופשוט התפרקנו. אחרי זה כבר לא נראינו כמו קבוצה, וזה סיפור המשחק. אם לא היינו מקבלים את שני השערים האלה ברציפות, המשחק יכול היה להתפתח אחרת לגמרי לשני הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully