וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "הניצחון הזה ייתן לנו עוד דחיפה למעלה"

איתן נוח

21.12.2009 / 23:22

מאמן אליצור מכבי נתניה היה מרוצה מקור הרוח שהפגינה קבוצתו בניצחון על חולון. עוזי: "אנחנו משחקים טוב ונלחמים"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אז זהו זה. ליגת העל יוצאת הערב (שני) לפגרת החורף שלה, כאשר במהלכה ייערכו משחקי שמינית ורבעי גמר גביע המדינה. עוד לפני כן, הצליחה אליצור מכבי נתניה לנצח את הפועל חולון 76:80, בסיום משחק הפכפך במיוחד באולם ישורון. העולה החדשה פתחה היטב והוליכה לכל אורך המשחק, כאשר ברבע השלישי היא אף פתחה יתרון שיא בן 16 נקודות. אלא שמחזיקת הגביע מחולון לא אמרה נואש, סגרה את הפער, וכפתה משחק צמוד בדקות האחרונות. לניצחון זה לא הספיק, אבל אולי החבורה של עמיר עוזי יכולה לשאוף כמה דברים חיוביים אחרים מהמשחק הערב. האם זה יספיק בעתיד או לא, את זה נוכל לדעת כשליגת העל תשוב אלינו, בעוד ארבעה שבועות.

וושהאם: "הם אף פעם לא מוותרים"

“היה משחק קשה מאוד, שיחקנו טוב רק שלושה רבעים", הודה מאמן נתניה, אריק אלפסי, עם תום המשחק. "מה שהחזיר אותם למשחק זה המשחק הלא חכם שלנו בהתקפה. גילינו הרבה אופי, נחישות ובגרות, והניצחון הזה ייתן לנו עוד דחיפה למעלה וירחיק אותנו מהתחתית. המטרה היא לא להיות ברביעייה הראשונה אלא להגיע למקומות 1-8. יכולים להיות שינויים במהלך הפגרה, אבל אנחנו צריכים להגיע לירושלים ולנצח למרות שזה יהיה סיפור אחר ממה שהיה כאן".

טוני וושהאם, שנתן עוד משחק מצוין, יודע מה ניצח לקבוצתו את המשחק: “זו לא פעם ראשונה שאני משחק נגד חולון, יש להם אוהדים מדהימים אבל רצינו לשמור על הבית. הם אף פעם לא מוותרים ויש להם קבוצה טובה. קלענו את העונשין בסיום וזה היה ההבדל".

עוזי: "נחלמנו כמו אריות"

מנגד, עמיר עוזי היה מאוכזב שקבוצתו איבדה הזדמנות פז להשלים את המהפך הגדול, נתקעה בדקות המכריעות והפסידה את משחקה השמיני העונה. “לא נשברנו, חזרנו ממינוס גדול והקבוצה נלחמה כמו אריות. שאפו לשחקנים", אמר עוזי, שהשתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה.

"היינו קרובים לקחת את המשחק עם חיסרון משמעותי בסגל. משחקים מוכרעים בסל לכאן ולכאן, היתה לנו זריקה חופשית והחטאנו אותה. אנחנו משחקים כדורסל טוב ונלחמים, אבל חסרים זרים. אנשים נותנים את טיפת הדם האחרונה שלהם, ונאבקים עד סוף. זה משחק שאומר הרבה בגלל הרוח של היציאה לפגרה, והקבוצות נערכות מחדש. מאוד קיוויתי שנצא עם ניצחון, אבל זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully