וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור מכבי נתניה ניצחה את הפועל חולון 76:80

העולה החדשה כבר איבדה יתרון בן 16 נקודות, אלא שיכולת טובה של דנילו פינוק וטוני וושהאם הובילה אותו לניצחון החשוב

המחזור התשיעי בליגת העל ננעל הערב (שני) באולם ישורון, שם ניצחה אליצור מכבי נתניה את הפועל חולון 76:80. כעת יוצאת הליגה לפגרה בת ארבעה שבועות שתכלול, בין היתר, את משחקי שמינית ורבע גמר גביע המדינה, ושתי הקבוצות יוצאות לפגרה המדוברת משני צידי המתרס: חולון, אחרי ניצחון הבכורה בשבוע שעבר, שוב מאכזבת וחוזרת למציאות העגומה, בעוד נתניה שבה לנישת אחת הקבוצות המרעננות בליגה, והיא יכולה להסתכל בגאון על החלק העליון של הטבלה.

החבורה של אריק אלפסי פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, השיגה יתרון מוקדם, ולמחצית כבר ירדה ביתרון דו-ספרתי. השליטה הנתנייתית נמשכה גם ברבע השלישי, אלא שחולון הצליחה לחזור ברבע המכריע, הרבה בזכות דווין מיטשל, בכדי לכפות משחק צמוד.

הזר האמריקאי המצוין של עמיר עוזי גם העניק לחולון יתרון ראשון מאז פתיחת המשחק, שלוש וחצי דקות לסיום. אלא שדווקא בדקות האחרונות, אחרי שכבר סגרו פיגור שהגיע ל-16 הפרש, חולון נתקעו, ומנגד נתניה שמרה על קור רוח כדי להשיג את הניצחון החשוב, ולצאת לפגרה בראש נקי ושקט, ממרומי המקום החמישי בטבלה. ומה עם מחזיקת הגביע? ייתכן והניצחון על בני השרון בשבוע שעבר היה בסך הכל צירוף מקרים לא מייצג של קבוצת תחתית מובהקת.

מהלך המשחק

נתניה פתחה בחמישיה עם שמוליק ברנר, דנילו פינוק, טוני וושהאם, מרקו קילינגסוורת' וליאור חכמון. מנגד, חולון עלתה עם אבי אליהו, טייטוס אייבורי, דווין מיטשל, רביב פיטשון וג'ון תומאס. המארחת התחילה טוב יותר, כשדנילו פינוק נתן את הטון והעלה אותה ליתרון 3:8 אחרי שתיים וחצי דקות של משחק. מנגד ניסה ג'ון תומאס להחזיר את החולונים לעניינים, אלא ששלשה את וושהאם מנגד העלתה את העולה החדשה ל-7:15. העולה החדשה המשיכה להציג התקפה טובה גם בדקות הבאות, ועם תום הרבע הראשון היא הובילה 14:25.

חולון פתחה את הרבע השני בעבירה טכנית, אלא שנתניה לא ניצלה זאת, ושלשה של ליאור ליפשיץ בצוותא שתיים קלות של ניר סגרו ריצת 0:8 של האורחת, וצימקו ל-27:22 בלבד. מחזיקת הגביע המשיכה לנגוס ביתרון, ושלשה נוספת של ליפשיץ בצירוף אסיסט הורידו ל-35:34. אלא שדווקא ברגע הזה חולון שוב נתקעה, ופינוק, וושהאם ואוריה גור ניצלו זאת כדי להוריד את נתניה לחדרי ההלבשה שוב ביתרון דו-ספרתי, 36:46.

נתניה פתחה את עשר הדקות הבאות מצוין, וסל של וושהאם העניק לה יתרון שיא עד אותו רגע, 38:54. חולון ניסתה לחזור מהבור הגדול, בעיקר עם דווין מיטשל, אלא שמהעבר השני ברנר ופינוק דאגו שהיתרון יישאר בצד המארח. ליפשיץ, עם הרבה אנרגיות, הטיס את קבוצתו בהתקפות המעבר, אלא שסל יפהפה של פינוק וחטיפה וסל של וושהאם בשניה האחרונה קבעו 56:68 לנתניה בסיום הרבע השלישי.

שלשה של אייבורי עם פתיחת הרבע המכריע עזרה למחזיקת הגביע לצמק במעט את הפער, עד ל-68:63, שבע דקות לסיום. נתניה החלה לשחק מפוזר, לאבד כדורים ולהחטיא, ויוני ניר ניצל זאת כדי להביא את חולון לכדי נקודה הפרש בלבד, 72:71, ארבע דקות לסיום, ושלשה של דווין מיטשל בהתקפה הבאה העבירה את היתרון, בפעם הראשונה מזה הרבה מאוד זמן, למחזיקת הגביע - 72:74. קילינגסוורת', בסל גדול, דאג להחזיר את היתרון לצד המארח, וחמישים שניות לסיום, בפיגור 76:74, יצאה חולון להתקפה חשובה, אלא שליאור ליפשיץ החטיא שלשה פנויה, ומנגד טוני וושהאם סגר עניין מהקו. זה נגמר ב-76:80 חשוב ומלא אופי לעולה החדשה מהשרון.

סטטיסטיקה

קלעו לנתניה: טוני וושהאם ודנילו פינוק 20 כל אחד, מרקו קילינגסוורת' 15, שמוליק ברנר 9, ליאור חכמון 6, אוריה גור ורוברט רותבארט 4 כל אחד, ערן אסנטי 2.

קלעו לחולון: דווין מיטשל 27 (9 ריבאונדים), ג'ון תומאס 16 (8 ריבאונדים), יוני ניר 15, ליאור ליפשיץ 9 (6 אסיסטים), טיטוס אייבורי 6, רביב פיטשון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully