וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה את הפועל רעננה 0:5

האדומים השיגו ניצחון 7 רצוף ועקפו את חיפה ביחס השערים. בן דיין (22, 29), יבואה (20), זהבי (41) ושכטר (62) כבשו

המחזור ה-14 בליגת העל הושלם הערב (שני) כשהפועל תל אביב הביסה בבלומפילד את הפועל רעננה 0:5. זה היה ניצחונה השביעי ברציפות של הפועל תל אביב בליגה, והיא צימקה את הפער מהמוליכה מכבי חיפה ל-9 נקודות, כשלאדומים יש עדיין משחק חסר. למרות התבוסה שלה, רעננה עדיין מעל הקו האדום, אבל כמו שהיא נראתה בבלומפילד, המצב הזה לא יישאר עוד הרבה זמן.

דדי בן דיין, הפועל תל אביב, כובש מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
עוד שער לפנתיאון. דדי בן דיין/ברני ארדוב

בעשרים הדקות הראשונות של המשחק, אפשר היה להזדהות עם אלו שעדיין דבקים בקלישאה שקמפיין אירופי מזיק לקבוצות ישראליות בליגה. הפועל נראתה מבולבלת וחסרת מוטיבציה, אבל אז הגיע צמד שערים מהיר של סמואל יבואה (20) ודדי בן דיין (22), שלא רק שמוטט לגמרי את האורחים מרעענה שפתחו טוב, אלא פתח חגיגת כדורגל אמיתית בבלומפילד.

בזמן שאלירן עטר ישב על הכורסאות הנעימות בציריך והתפלל שיתלהבו בעולם מהשער שלו, בן דיין הוכיח שהכדורגל הישראלי יודע לספק עוד כמה שערים יפים, עם השני שלו במשחק (אחרי צירופי מסירות יפות עם זהבי) והשלישי של האדומים בדקה ה-29 (בוולה נהדר מקצה הרחבה). השער הרביעי שהיה שייך לערן זהבי, ארבע דקות לסיום המחצית, כבר גרם לאלי גוטמן לבשל חילופים מהירים בחלקה הראשון של המחצית השניה, בכדי לאפשר לשחקניו לנוח. ועם זאת, ההתקפה של הפועל תל אביב נותרה רעבה, במיוחד איתי שכטר שביקש להצטרף לחגיגה וכבש שער חמישי קליל בדקה ה-62. עד לאותה דקה האדומים ניצלו כמעט את כל המצבים שהגיעו אליהם, מה שרק ממחיש את הבדלי הרמות המגוחכים בין קבוצה שרוצה אליפות לקבוצה שמנסה לשרוד בליגת העל.

בסופו של דבר הקצב ירד, וזה נגמר "רק" בחמישה שערים לרשת של שאול סמדג'ה. הפועל תל אביב עדיין רחוקה ממכבי חיפה, אבל היא כבר עקפה אותה ביחס השערים, כשעלתה למאזן של 8-32. חשוב לציין שיש לה עוד משחק חסר מול הפועל עכו, ומשחק חוץ מול הפועל רמת גן במחזור הבא - כך שנראה כי היא בדרך הנכונה לתשעה ניצחונות רצופים וגם לאוויר של פסגת ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 8 - הזדמנות מסוכנת לרעננה. סטיבן כהן עבר שני שחקנים מימין והתקדם על קו השער. כהן שלח כדור רוחב שנהדף רע על ידי אניימה, לסקאנו השתלט על הריבאונד אבל בעט לגופו של שוער הפועל תל אביב.

דקה 15 - גיא כוואז מצא את עצמו במצב בעיטה קורץ במרחק של 20 מטרים מהשער, אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 20 - שער! הפועל תל אביב ניצלה את המצב הראשון שלה. עמרי קנדה הרים כדור מצד ימין, יבואה השתלט עם החזה אבל הכדור ברח לו למעלה. למזלו, תמיר פור מרעננה הרחיק עם הראש לכיוון הלא נכון, ויבואה השתלט עליו שוב ממרכז הרחבה כדי לבעוט פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 22 - שער! דאבל פס בין ערן זהבי לדדי בן דיין הסתיים בבעיטה של השני מתוך הרחבה פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 29 - שער! גילי ורמוט פרץ מימין והרים כדור גובה לצד השני של הרחבה, דדי בן דיין חיכה בפנים והמשיך בבעיטה מהאוויר פנימה. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 39 - ביברס נאתכו שלח מסירת עומק לאיתי שכטר, שמצא את עצמו מול שאול סמדג'ה, ניסה לבעוט בין רגליו, אלא ששוערה של רעננה הצליח לעצור.

דקה 41 - שער! ערן זהבי ניסה לשלוח מסירה בעקב לתוך הרחבה, הכדור נבלם על ידי הגנת רעננה, אבל חזר לזהבי שהתקדם לכיוון השער ובעט פנימה. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 62 - שער! ביברס נאתכו שלח כדור לזנדברג בצד השמאלי של הרחבה, שאול סמדג'ה יצא אליו רע מאוד, וזנדברג עבר אותו כדי לשלוח מסירת רוחב לאיתי שכטר, שהמשיך בנגיעה לרשת. 0:5 להפועל תל אביב.

דקה 88 - דגלאס דה סילבה זכה להזדמנות אחרונה כדי להגדיל את התוצאה, אבל החמיץ מחמישה מטרים.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו (זוראב מנטשאשווילי, 65), גילי ורמוט (מהראן לאלה, 70), ערן זהבי (מיכאל זנדברג, 58), איתי שכטר, סמואל יבואה

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, גיא כוואז, תמיר פור, ארמנדו לסקאנו (איתי אלקסלסי, 45), סטיבן כהן (שניר שוקר, 83), אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סנטוס

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ערן זהבי (מימין), הפועל תל אביב, חוגג עם שחקני הקבוצה. ברני ארדוב
ערן זהבי (מימין), הפועל תל אביב, חוגג עם שחקני הקבוצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully