וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "גאה לאמן את מנצ'סטר סיטי"

המאמן החדש של התכולים המשיל את העיר למילאנו: "גם שם שתי קבוצות נאבקות על התארים". רוביניו לא עובר לברצלונה

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

לאחר שמונה בסוף השבוע, התבטא הערב (שני) לראשונה מאמנה החדש של מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני, בנוגע למינוי ולמועדון. "אני גאה לקבל את התפקיד, מכיוון שמנצ'סטר סיטי זה מועדון טוב עם שחקנים טובים. העיר מנצ'סטר דומה למילאן, בזה שיש לה תשוקה לכדורגל", אמר המאמן האיטלקי לאתר הרשמי של הקבוצה.

"במילאן יש שתי קבוצות גדולות שנלחמות על התארים, וכאן זה אותו דבר. אני אוהב את האתגר", הוסיף מאנצ'יני, שקיבל כעוזר מאמן את בריאן קר, אקס יונייטד. "יש לו נסיון אימון גדול, ואני בטוח שהוא מאוד יתאים לנו. אנחנו חולקים את אותה פילוסופיית כדורגל", אמר האיטלקי.

נכון לעכשיו, רוביניו לא עובר לברצלונה

בינתיים, עסקת העברתו של רוביניו לברצלונה התפוצצה, כך הודיע הערב (שני) נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. "התנאים שהצענו לא התקבלו על ידי מנצ'סטר סיטי. אנחנו מרוצים מהסגל שלנו ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, אני לא חושב שנצרף שחקנים בחלון ההעברות", אמר לאפורטה בראיון רדיופוני.

בבוקר, דווח באנגליה כי חילופי המאמנים במנצ'סטר סיטי גרמו לרוביניו לעשות מעשה והחלוץ רוצה להיפגש עם האיש החדש על הקווים, רוברטו מאנצ'יני. הברזילאי לא במיטבו העונה, ולשמו נקשרו שמועות על מעבר אפשרי לברצלונה, אבל בשבועיים האחרונים נשמעים קולות אחרים מסביבת החלוץ, שמעוניין, כך נראה, להישאר בקבוצה "בעשר השנים הבאות".

"אני רוצה לדבר עם מאנצ'יני", אמר רוביניו בן ה-25 לפי "הסאן", שמעתי דברים טובים על העבודה שלו, ולסיטי יש מספיק זמן העונה לגמור טוב. ההחלטה על פיטורי יוז הייתה של הבעלים, והיא לא הפתיעה בגלל השמועות שהיו".

רוביניו התייחס למצבה של הקבוצה, שלא מגלה יציבות מאז תחילת העונה. "אנחנו לא רחוקים מאזור ליגת האלופות", אמר הברזילאי, "אנחנו בחצי גמר גביע הליגה, ואנחנו לא מציגים כדורגל שלילי כמו שחלק מהאנשים חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully