וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל רוצה לשבור את שיא הכיבושים

השחקנים, שקיבלו תיאבון לאחר ה-0:6 על סראגוסה, מאמינים שאם רונאלדו יהיה כשיר, הם יוכלו לשבור את השיא מ-89/90

הניצחון ההירואי של ריאל מדריד, 0:6 על סראגוסה ביום שבת במחזור ה-15 של הליגה הספרדית, הביא כעת את שחקני הקבוצה לרצות לשבור את שיא המועדון, שעומד לעת עתה על 107 שערים, מעונת האליפות הבלתי נשכחת של המועדון בשנת 1989/90. בקבוצה מאמינים ביכולתם לעשות זאת, אבל יודעים שהדבר תלוי לא מעט בכשירותו של הכוכב הגדול. "אם רונאלדו לא יהיה פצוע, נוכל לכבוש 107 שערים", אמר שחקן בקבוצה.

עם השישייה לרשתה של סראגוסה, הגיעה ריאל ל-40 כיבושים (ממוצע של 2.66 למשחק), כך שהיא צריכה להבקיע עוד 68 שערים ב-23 משחקיה הבאים בליגה, מה שאומר שהיא צריכה להגדיל את ממוצע כיבוש השערים לכ-2.95. כזכור, בעונה שעברה הייתה ברצלונה קרובה מאוד לשבור את שיא ההבקעות של הבלאנקוס, אבל היו חסרים לה שניים כדי להשוות את השיא ושלושה כדי לשבור אותו, כאשר היא כבשה 105.

לעונה הגדולה ההיא של ריאל, לפני שני עשורים, היו שותפים בהתקפה, אמיליו בוטראגניו, שסיים את העונה עם 10 שערים, מרטין ואסקז, שכבש 14, וכמובן החלוץ המקסיקני הוגו סאנצ'ז, שהרשית לא פחות מ-38 פעמים רק בליגה. אז מי השנה יתקרב לסאנצ'ז בריאל אם בכלל, האם זה יהיה רונאלדו, שכבש עד כה שבעה שערים בליגה (ו-13 בכל המסגרות) או דווקא גונזאלו היגואין, שכבר הרשית 10 פעמים בליגה ו-12 בסך הכול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully