וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג פיטרה את מיכאל אונינג

המאמן שילם את מחיר התוצאות הרעות. פליקס מגאת מופתע מהצלחת שאלקה: "לא חשבתי שננצח הרבה ונהיה בצמרת"

מאמן נירנברג, מיכאל אונינג, פוטר מתפקידו לאחר סיבוב רע במיוחד בו צברה הקבוצה 12 נקודות מ-17 משחקים שהותירו אותה במקום הלפני אחרון בתום הסיבוב הראשון בבונדסליגה. המאמן בן ה-44 קיבל את ההודעה שהפכה מאוחר יותר לרשמית. הפיטורים הגיעו לאחר ארבעה הפסדים רצופים, שהאחרון ביניהם 3:0 לקלן ביום ראשון.

אונינג הוא גם האיש שהעלה את נירנברג לבונדסליגה לאחר ניצחון כפול בפלייאוף מול אנרג'י קוטבוס. נירנברג הייתה קבוצתו הראשונה של אונינג שלפני כן שימש כעוזר מאמן בנבחרת הנוער, במנשנגגלאדבך ו-וולפסבורג ומאמן הנוער בבוכום.

פליקס מגאת מבולבל

שלושה ימים לאחר הניצחון 0:1 על מיינץ במחזור האחרון לפני היציאה לפגרת החורף, נשמע מאמן שאלקה פליקס מגאת' מרוצה מאוד מהתפוקה של קבוצתו. הכחולים המלכותיים יצאו לפגרה בת חודש כשהם במקום השני, עם 34 נקודות (10 ניצחונות), אחת פחות מהמוליכה באייר לברקוזן.

"אני מופתע כמו הרבה אחרים, ולא האמנתי שאנחנו יכולים לנצח כל כך הרבה משחקים", אמר מגאת', שהגיע בקיץ לגלזנקירשן לאחר שהוליך בעונה שעברה את וולפסבורג לאליפות היסטורית. "להיות בצמרת הליגה זה נהדר, אבל זה לא מה שאנחנו מכוונים אליו.

"אפשר ליהנות מכך, אבל צריך להבין שיש לנו קבוצה צעירה מאוד. אנחנו צריכים לחשוב כיצד אנו מתמודדים עם זה כדי להבטיח שנצליח גם במחצית השנייה של העונה. יהיו ימים שהמצברים שלנו יהיה ריקים ודברים לא יעבדו הכי טוב, אך אני יכול להבטיח שנדבוק בשיטה שלנו", הוסיף מגאת'. "לזכות בתואר מעניק לך הכרה ברמה הבינלאומית, ותואר אליפות עדיין לא יספק את הרעב שלי. אני בהחלט רוצה יותר".

בינתיים החתימה שאלקה את הבלם הנורבגי טורה רייגינוסן בן ה-23 שחקנה של טרומסו. הבלם מחזיק בשמונה הופעו בנבחרת נורבגיה. "מדובר בשחקן צעיר ומוכשר וטוב שהוא מצטרף אלינו בפגרת החורף", אמר מגאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully