וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה במו"מ עם גוצירידזה

21.12.2009 / 16:05

הקבוצה של מחפוד רוצה להתחזק, ופנתה אל החלוץ הגיאורגי. פנייה נעשתה גם לאבו עראר. חצי מהסגל מתקשה להתאמן

הפועל פתח תקוה ממשיכה במאמציה להתחזק במהלך חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר, והיום (שני) נודע כי הקבוצה פתחה במשא ומתן עם החלוץ הגיאורגי רוואז גוצירידזה, שעשוי להגיע בתוך מספר ימים להתרשמות במועדון. גוצירידזה, 29, שמשחק בקבוצת ספרטקי טביליסי, ערך שתי הופעות בנבחרת, ושיחק בעבר בליגה השנייה ברוסיה ואוקראינה.

בתוך כך, המועדון הבהיר לנציגיו של חלוץ בני סכנין, אלי ביטון, כי היא מוכן לשלם את שכרו עד תום העונה, אם יקבל ביטון שחרור מקבוצתו הנוכחית. כזכור, כבר לפני כשבועיים הבהירו בפתח תקוה כי הם מעוניינים בחלוץ, והוא הוזכר ברשימת השמות המועמדים לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר, יחד עם ג'וניור ויסה, עמרי קנדה, אורי אוזן ואיליה יברואין. בפתח תקוה הבהירו אז כי הדבר תלוי בשחרורו של ביטון מסכנין, וכי הם אינם מדברים עם שחקנים תחת חוזה. היום נעשתה פנייה לקבוצת עירוני אום אל פחם וביקשה לשאול את החלוץ אמיר אבו עראר, אך בינתיים נתקלה בסירוב.

המגן אורי אוזן נפגש אתמול (ראשון) עם חבר ההנהלה תומר סיני, ודרש ממנו חוזה לעונה וחצי. סיני הסכים, והפערים בין הצדדים היו מינוריים, אך אוזן הבהיר לסיני בתום הפגישה: "אני צריך עוד מספר ימים כדי להסדיר את העניינים מול אשדוד, ולבדוק עוד אופציות". אוזן אמר בתגובה לדברים: "לקחתי זמן למחשבה, יכול להיות שאשחק בהפועל פתח תקוה". ביום ראשון בבוקר עלה שמו של שלו מנשה לחיזוק, ומאוחר יותר אישרו בקבוצה כי הוא אכן מועמד, אך זה תלוי בשחרורו ממכבי נתניה.

השוער אוסטין אג'ידה זומן למחנה האימונים של נבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה שתיפתח ב-10 בינואר, אך ייתכן וינופה לפני האליפות שכן המאמן הלאומי זימן חמישה שוערים לסגל המורחב, כולל את שוער הפועל תל אביב וינסנט אנייצה ושוער בני יהודה דלה איינוגבה. ההערכה היא שסיכוייו שלאג'ידה להיכלל בסגל הסופי אינם גבוהים.

חצי מהסגל לא התאמן, אז מחפוד אילתר

באימון הקבוצה היום לא פחות מאשר שבעה שחקנים לא נטלו חלק, כאשר מספר שחקנים נוספים התלוננו על כאבים או מתיחות.

איימן אבו סלאח, תומר בן חיים ואלנתן סלמי ערכו אימון חלקי, בעוד קובי דג'אני התלונן על מתיחה בשריר הירך האחורי, עידן סרור סובל עדיין ממתיחה, עוסמן בשירו הודיע כי הוא מתקשה להתאמן בגלל סיבה דומה ואיאד חוטבא ביקש לצאת במהלך האימון בטענה שהוא סובל ממתיחה.

שחקנים אמרו בתום האימון: "פעם ראשונה שנתקלנו בדבר כזה. לא מספיק שהמצב מסובך, אף אחד לא מסוגל להתאמן". לאור החיסורים הרבים, המאמן אלי מחפוד נאלץ לאלתר, והוא תרגל את ג'ורג' גברו, שיעזוב אם יגיע מגן שמאלי אחר בקישור ואת רפי דהן כקשר 50/50.

עדכון ראשון 11:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully