וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תצרף את אורי אוזן אם ישוחרר מאשדוד

6.12.2009 / 11:30

במועדון ממלאבס ביררו את מעמדו של המגן שנחלש בשל הצערת הקבוצה. המועדון יבקש אישור לניהול מו"מ עם יברויאן

הפועל פתח תקוה בודקת אפשרות להחזיר לשורותיה את המגן אורי אוזן, שמשחק במ.ס. אשדוד. בסוף השבוע בדקו גורמים בקבוצה את מעמדו בקבוצה הדרומית, שם עשויים לשחרר אותו במהלך חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר.

גם היום, במשחק בו תארח אשדוד את מכבי אחי נצרת (ראשון, 19:30), לא צפוי אוזן לפתוח בהרכב, ומעמדו אצל המאמן יוסי מזרחי התערער לאחרונה, בשל מדיניות הצערת הקבוצה ולא בשל עניין מקצועי. "אנחנו בודקים אפשרות לצרף את אוזן ומכבדים אותו מאוד, הכל בתנאי שהוא ישוחרר מאשדוד", כך אמר גורם בקבוצה. "בימים הקרובים נדע יותר".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רשימת השחקנים של המאמן שביט אלימלך בשיתוף חברי ההנהלה תומר סיני וגל חצור, כוללת את המגנים עומרי קנדה ויובל שפונגין, את הקשר ג'וניור ויסה, את שחקני ההתקפה יוסי שבחון, איליה יברויאן ואלי ביטון מסכנין. בקבוצה מודעים לכך שרוב השחקנים מהרשימה שהרכיבו לא ישוחררו, אולי מלבד יברויאן ואוזן שמעוניינים להצטרף. בקבוצה מתכוונים לפנות בקרוב למכבי תל אביב אם יתברר שיברויאן ישוחרר, על מנת לקבל אישור לנהל איתו משא ומתן.

על אף שהקבוצה מדורגת עדיין מתחת לקו האדום, המאמן שביט אלימלך מרוצה מאוד מהתצוגה של שחקניו בבאר שבע (הפסד 2:0). אלימלך אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אנחנו גאים בכם, שיחקתם טוב". שחקן בקבוצה אמר: "העידוד לא עוזר לנו. הקבוצה מתחת לקו האדום ואנחנו צריכים נקודות". תומר סיני הוסיף: "אנחנו גאים בשחקנים שלנו. למרות ההפסד, ככה אנחנו רוצים שהם ישחקו. כמו לוחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully