וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי, תעשה את זה גם בגביע העולמי"

כתובות גרפיטי שרוססו בארגנטינה מבקשות מחלוץ ברצלונה לחולל קסמים דומים גם בנבחרת. הוגו סאנצ'ז פוטר מאלמריה

ההאשמות נגד לאונל מסי והיכולות הלא תואמות שהוא מציג בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה תמיד הביאו לביקורות נגד השחקן, בעיקר מעיתונאים, שלא הצליחו להסביר לרוב בצורה רציונלית את ההבדלים הגדולים בין הופעותיו באלופת אירופה וספרד, אותה הוביל ב-2009 לשישה תארים, לבין האלביסלסטה.

ההצלחה של מסי, זוכה כדור הזהב השנה, להוביל את בארסה לתואר השישי שלה העונה, כאשר כבש את שער הניצחון הדרמטי בהארכה נגד אסטודיאנטס בגמר גביע העולם לקבוצות, הביאה מספר אנשים בלילה שאחרי המשחק (בין שבת לראשון) לצאת בזעיר אנפין נגדו ולרסס כתובות גרפיטי במכורתו.

כתובות הגרפיטי בעצם מבקשות ממסי לחולל את אותם קסמים גם בנבחרת. "מסי, תעשה את זה גם בגביע העולמי", נכתב בתחינה בכתובת אחת, כך דיווח העיתון קלרין. האם זה מה שיצליח להביא לשינוי קיצוני? ימים יגידו.

הוגו סאנצ'ז: לא מספיק רק להיות חלוץ עבר גדול

כנראה שגם קריירה גדולה כשחקן לא עוזרת לך יותר מדי, כאשר אתה מאמן, זאת אפשר ללמוד ממה שקרה להוגו סאנצ'ז, שפוטר מאלמריה, לאחר שזו הפסידה בחוץ 2:0 לאספניול במחזור ה-15 בליגה הספרדית. סאנצ'ז הצליח להשלים כמעט שנה בתפקיד, אבל חסרו לו יומיים כשהוא פוטר לאחר 363 ימים בתפקיד.

הנהלת הקבוצה אמרה די לאחר שהקבוצה הפסידה שבעה משחקים מתוך 11 האחרונים שלה, ושמונה מאז פתיחת הליגה, דבר שהציב את הקבוצה נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום.

סאנצ'ז מונה לפני כשנה, כאמור, והחליף את מאמן ולנסיה כיום, אונאיי אמרי, אך לא הצליח העונה להזניק את הקבוצה למקום מחמיא בטבלה. מאמן אלמריה ב', קונסטנטין גאלסה, יחליף את סאנצ'ז באופן זמני בתפקיד. סאנצ'ז, אחד מגדולי חלוצי ריאל מדריד בסוף שנות ה-80' שאימן בעבר את נבחרת מקסיקו, יחפש כעת להשלים שנה במקום אחר.

* אתלטיקו מדריד משוועת לנקודות בתחתית, ואולי זאת הסיבה לכך שמאמנה קיקו פלורס מרוצה מהנקודה שהוציאה קבוצתו ממפגש התחתית החשוב נגד טנריפה, שהסתיים בתיקו 1:1. "המשחק היה מאוד קשה", אמר פלורס ל"אס", "טנריפה התחילה את המשחק חזק מאוד, ויצרנו להם בעיה כשכבשנו. הם לחצו עלינו. היה משחק עם קצב שגרם יותר הנאה לקהל ופחות למאמנים. אנחנו חייבים להיות מציאותיים, ולחשוב רק על המשחק הבא ולא מעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully