וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "לכל קבוצה יש תקופות לא טובות"

מאמן צ'לסי מסרב להתרגש לאחר עוד הופעה בינונית ב-1:1 עם ווסטהאם: "לא קל לשחק כל 3 ימים". זולה: "הופעה גדולה שלנו"

למרות שקבוצתו ממשיכה להפגין יכולת לא מרשימה, קרלו אנצ'לוטי מקפיד להסתכל על חצי הכוס המלאה. לאחר ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לפולהאם (3:0), צ'לסי הייתה יכולה להגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות, אך סיימה ב-1:1 באפטון פארק מול ווסטהאם, כששער השוויון נכבש בפנדל מפוקפק שהעניק לבלוז השופט מייק דין.

"הנקודה נותנת לנו פער של ארבע נקודות וזה טוב כי לא שיחקנו היטב", אמר אנצ'לוטי בסיום. "לכל קבוצה יש תקופות לא טובות במיוחד בשלב הזה של העונה", הוסיף האיטלקי בהתייחסו לכך שצ'לסי לקחה חמש נקודות מארבעת המשחקים האחרונים. "יש הרבה משחקים ולא קל לשחק כל שלושה ימים ולשמור על חוזק וריכוז".

למרות האופטימיות, המנג'ר לא אהב מה שראה משחקניו: "שיחקנו רק ב-45 הדקות האחרונות. לפני כן היינו איטיים ולא הנענו את הכדור בקישור".

פרנק למפארד כבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה, לא לפני שדין הורה לבעוט את הבעיטה שלוש פעמים מאחר ושחקנים נכנסו לרחבה לפני הזמן. למפארד לא התרגש ודייק בכל הפעמים: "אני את (שוער ווסטהאם) רוברט גרין מאימוני נבחרת אנגליה. במצבים כאלה זה משחק מוחות. השוער תוהה אם הבעיטה תלך שוב לאותו בצד", סיפר למפארד.

הנקודה בה זכו הפטישים עזרה להם להיחלץ מהמקום האחרון. ג'אנפרנקו זולה נשמע מרוצה: "הגישה שלנו הייתה נהדרת ולכן השגנו תוצאה טובה. זו הייתה הופעה גדולה שלנו. הראנו הרבה אופי". לזולה היו טענות לגבי השריקה לפנדל: "השופט היה קרוב לאירוע ולא היה צריך להיעזר בקוון. אחרי הפנדל, אנחנו אלה שהיינו קרובים יותר לכבוש". האיטלקי התייחס גם ליכולת של צ'לסי, בה כיכב כשחקן: "צ'לסי לא נמצאת בתקופה טובה, אך הם לא לבד. יש להם מה שדרוש על מנת לזכות בתואר".

הקשר סקוט פארקר הוסיף: "זה היה משחק של לחיות או למות עבורנו, יצאנו ונתנו הכל נגד קבוצה טובה. במשחקים האחרונים חסרנו קצת לחימה ותשוקה, אבל לא הערב. זו תוצאה נהדרת, שתרים אותנו. לא ציפינו לזה ועכשיו בזכות העבודה הטובה שלנו נוכל להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully