וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "היינו יכולים להסתבך עם הפסד טיפשי"

מאמן מכבי ת"א יודע שנמנע מסנסציה מול בני השרון. קוקיה: "שמח שגודס מאמין בי". גוט: "עשינו צעד אחורה"

ברני ארדוב

לא מעט אוויר יצא מהריאות של אנשי מכבי תל אביב הערב (ראשון) באולם בהרצליה. האלופה, שהגיעה אחרי ההפסדים הכואבים לקאחה ויטוריה וצסק"א מוסקבה ביורוליג, שמטה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, והיתה קרובה להפסיד את משחקה הראשון בליגה. אלא שחוסר ניסיון של שחקני בני השרון בסיום, העניק את הניצחון לצהובים, שיכולים עתה להתרכז בספקולציות של התקשורת לגבי שחקנים שלה שישוחררו או שיגיעו בקרוב. כבר מחר צפויים שחקניה הזרים של מכבי תל אביב לצאת לחופשות מולדת, בעוד גרשון ודרוקר צפויים גם הם לצאת לחופשה קצרה.

"פניני הוא אחת ההפתעות הטובות"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר לאחר הניצחון: "ברוב המשחק שיחקנו טוב. לא ניצלנו את כל ההזדמנויות שהיו לנו כדי לגמור את המשחק, אבל עדיף להיות 15 למעלה ולנצח, מאשר להיות 17 למטה ולהפסיד". על העובדה שהוא צריך לעבוד קשה כדי לתת לכל הסגל שלו דקות, אמר המאמן: "החיים קצת יותר קשים לי. לפעמים כשיש לך שישה או שבעה זרים בליגה הישראלית זה עושה לך את החיים יותר קשים. לדוגמא איידסון היה טוב היום ברבע הראשון ובגלל שהייתי צריך לתת לאנדרסון לשחק, אז הוצאתי אותו".

המאמן הוסיף: "אותו דבר קורה לי גם לפעמים עם הרכז. לא תמיד זה משלים אחד את השני, לא כולם מכסים באותה רמה. לפעמים אתה עושה חילוף והשחקן השני עושה דברים יותר טובים". גרשון המשיך ואמר: "אולימפיאקוס הפסידו היום לפניוניוס, אז כל אחד יכול לנצח בכל מקום. היינו יכולים להסתבך פה עם הפסד טיפשי, אבל זה ספורט. זו קבוצה שנבנתה בתחילת העונה".

על אלן אנדרסון, שסובל בשבועות האחרונים מיכולת חלשה במיוחד, אמר המאמן: "לאנדרסון יש מחר בדיקה בארצות הברית. הוא קיבל מכה והיד שלו רעדה כאילו שבר. זה מקום לא סימפטי, עצם העובדה ששלושה שבועות הוא לא ביקש הנחות אז זה בסדר גמור. אני מקווה שזה יעבור. זה יכול לקרות, אבל בשביל זה אנחנו עם שבעה זרים. הוא לא רצה לשחק היום, אבל כשקראתי לו לשחק הוא עלה עם חיוך".

על נקודת האור שלו בתקופה האחרונה, גיא פניני, אמר גרשון: "מאוד חששתי בתחילת השנה מהשילוב של פניני, והוא אחת ההפתעות הטובות בשבילי. הוא שיפר המון דברים, ואני לא מבין איך בקפריסין הוא עשה 3-4 נקודות, אולי הליגה שם יותר טובה".

יניב גרין, שעלה והיה יעיל הערב, אמר: "בני השרון הקשו עלינו והיה לנו יום קשה. זה איזה משהו שאנחנו סוחבים מהיורוליג וזה מערער לנו את הביטחון במגרש. נקווה שהפגרה באה לנו בזמן טוב. יש לנו הרבה חוסר ריכוז והרבה טעויות. יוצאים לפגרה עם ניצחון אז ההרגשה קצת יותר טובה מיום חמישי, אבל יש לנו מה לשפר ועל מה לעבוד".

דורי אסף, שכמעט והפתיע את הצהובים אמר לאחר ההפסד: "התחלנו את המשחק בסדר יחסית בהתקפה, אבל לא הצלחנו להשיג את העצירות בהגנה. ברבע האחרון הבנו שאנחנו חייבים לרוץ על כל המגרש. חבל שלא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי במהלכים האחרונים". על יכולתו האישית אמר השחקן: "במשחקים האחרונים אני מצליח לבוא לידי ביטוי ברגעים המכריעים. אני מאמין בעצמי, ואני מקבל אמון מההנהלה והמאמן, חובתי להוכיח את זה, אני מקווה שאני מצליח ממשחק למשחק".

דן שמיר: "כדורסל זה משחק של ריצות וטעויות. הצלחנו לעשות כמה ריצות, אחת מהן ברבע הרביעי, עד כדי שהיינו רחוקים החלטה אחת מלהפוך את התוצאה. עשינו הרבה טעויות לאורך הדרך שהובילו אותנו להיות מאחור. מכבי קבוצה טובה, למרות מה שאנשים חושבים, וכותבים. היא קבוצה מאומנת, וכדי לנצח אותם צריך לעשות פחות טעויות".

כשנשאל על חיזוק אפשרי לקבוצתו בתחום הישראלים, אמר שמיר: "אני לא חושב שיש ישראלים בשוק, ואני לא חושב בכיוונים האלה. אני משוכנע שמתישהו זה ישתפר, אני משוכנע שאורי יצחקי יבוא לידי ביטוי, אבל הוא עד עכשיו משחק מתחילת העונה רע מאוד. ניסיתי הרבה מאוד דברים. לפעמים הוא פתח חמישייה, לפעמים הוא לא שיחק, אבל זה לא מצליח לו. אנחנו נהיה פה כשהוא יהיה כאן, נמשיך לחכות לו".

"הראנו הרבה אופי"

הפועל ירושלים ממשיכה להראות שהיא לא נשברת בקלות, והערב, היא התאוששה מהמיני-טראומה שספגה בזאדאר, והשיגה ניצחון חוץ יוקרתי על עירוני אשקלון,בעיקר תודות להחטאה קריטית של אבי סוכר מהעונשין בשניות הסיום. הגיבור של גודס הערב היה, בדיוק כמו במחזור הקודם, אורי קוקיה. הפורוורד הישראלי קלע 16 נקודות במאה אחוזים מהשדה, ושוב הכניס הרבה אנרגיה לחבריו.

"הראנו הרבה מלחמה והרבה אופי", אמר קוקיה. "גם בשיניים צריך לדעת לנצח". לגבי יכולתו האישית, אמר קוקיה: "אני מרגיש טוב העונה, אני נהנה מהחבר'ה. אנחנו משחקים יחד ומפרגנים. יש עוד הרבה זמן עד המשחק הבא בליגה". על מאמנו, אמר הפורוורד: "אני מאוד נהנה עם גיא ואני שמח שהוא מאמין בי".

גודס עצמו אמר לאחר הניצחון הלא פשוט: "עשינו פה ניצחון גדול. אשקלון היא קבוצה שקשה לשחק נגדה, אבל הראנו נחישות והראנו הרבה אופי. עשינו מאמץ קבוצתי אדיר". על הפגרה, לאחריה תפגוש ירושלים את מכבי תל אביב, אמר גודס: "לפני החזרה של הליגה יש לנו את גביע אירופה ואת הגביע ביום ראשון ואנחנו לא חושבים עכשיו על מכבי תל אביב. עד סוף ינואר יש לנו משחקים מאוד קשים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להישאר צנועים והלתקדם הלאה".

מאמן עירוני אשקלון, אריאל בית הלחמי, אמר בסיום: "חזרנו מפיגור עם לחימה, אבל כשהובלנו קצת נרדמנו בהגנה וזה הפך להיות צמוד ושילמנו על זה בסוף". כשנשאל בסיום האם היה זה הפסד כואב יותר מבדרך כלל, בגלל הקירבה לניצחון: "זה הפסד כמו כל משחק. אנחנו משחקים כבר ביום חמישי בגביע ואנחנו לא יכולים להיות שקועים בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אין ספק שנתחזק"

בזיסמן ניסתה עירוני רמת גן לרשום סוף סוף ניצחון בכורה העונה, אבל התאכזבה פעם נוספת עם הפסד ביתי 79:70 למכבי ראשון לציון, שהותיר את הקבוצה של דני גוט על האפס גם אחרי המחזור התשיעי. "היום אני חושב שעשינו צעד אחורה", אמר גוט בסיום. "אני מאוכזב מהתוצאה, ואני מאוכזב מהדרך שבה שיחקנו. יותר מדי שחקנים משמעותיים לא תרמו את חלקם. דווקא הישראלים הצעירים נלחמו על המגרש, ואני מאוד מאוכזב מהשחקנים המובילים שלי בקבוצה. נצטרך לשבת ולחשוב טוב, אני לא יכול לשלוף דברים מהמותן, אבל אין ספק שנתחזק. בחלומות הכי רעים שלי לא חלמתי שנראה ככה, אבל אני לא מתכוון לוותר, ואני בטוח שהדרך שלי תוביל לניצחון".

מנגד בראשון לציון המשיכו במגמת ההתאוששות אחרי פתיחת העונה הזוועתית, ואפי בירנבוים היה מרוצה לאחר הניצחון: "יש לנו שחקני התקפה מוכשרים, אבל כשקבוצה לא שומרת שום דבר לא עובד. כשאנחנו מעלים את רמת ההגנה שלנו, אנחנו נראים הרבה יותר טוב. אני שמח שאנחנו שומרים בשני המשחקים אחרונים קבוצות על 70 נקודות, כמובן שהיו לנו הרבה עליות ומורדות במהלך המשחק. אבל בגלל זה אני מרוצה שהגענו למצב שאנחנו מנצחים משחקים".

"התרופה הכי טובה זה ניצחון"

גם בגליל חגגו ניצחון הערב, אבל הוא הגיע לאחר משחק לא פשוט מול נהריה, שלא היתה אמורה לעשות לקבוצתו של עודד קטש צרות רבות. דגן יבזורי, שהיה מהמצטיינים של גלבוע/גליל, אמר בסיום: "יכול להיות שלא הגענו מוכנים בגלל ששמענו שג'ונסון לא מגיע ונכנסו לשאננות. כשאתה מתחיל לא טוב אתה צריך לרדוף אחריהם וזה הופך את המשחק לקשה לא משנה נגד מי אתה משחק". כשנשאל האם המומנטום של הקבוצה ייפגע בפגרה, אמר יבזורי: "אני לא מאמין במומנטומים אחרי הפגרה, מי שיש לו קבוצה טובה ימשיך לשחק טוב, נקווה להמשיך ככה גם אחרי הפגרה".

אור איתן, שראה את קבוצתו מאבדת עוד משחק שהיה לה בידיים, נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "אני לא יכול לשים את האצבע על מה קרה. אנחנו נותנים פייט, ומאמנים שאנחנו יכולים לנצח משחקים, ובסוף זה בורח לנו. התרופה הכי טובה ליכולת שלנו זה ניצחון. אנחנו צריכים לעבוד קשה, ולהתחזק כי היום שיחקנו רק עם שלושה אמריקאים. אם נתחזק אנחנו נשתפר ולא רק נשחק טוב במשך שלושה רבעים אלא גם ננצח. אנחנו יכולים לנצח את המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully