וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוואט שוב חטף ממונואה

הישראלי התמודד מול השוער שהיכה בפניו בהפסד מאיורקה 2:1 למלאגה וסירב ללחוץ את ידו. לה קורוניה - ולנסיה 0:0

המחזור האחרון לשנת 2009 בלה ליגה נפתח אתמול (שבת) עם ההצגה של ריאל מדריד ובדיוק כמו בשבועות האחרונים, משחקי יום ראשון עמדו בסימן שאר הליגה. אחרי שסביליה הפסידה בשבת, ולנסיה אכזבה עם 0:0 בריאזור של דפורטיבו לה קורוניה ונותרה במקום הרביעי. המשמעות היא שהמירוץ לאליפות ימשיך להיות דו ראשי בעוד שאר קבוצות הצמרת ייאבקו על הכרטיסים למוקדמות ליגת האלופות.

אחרי ניצחון החוץ הראשון של העונה, מאיורקה ודודו אוואט חזרו לסורם עם הפסד 2:1 למלאגה מהתחתית. לעומתם, אספניול (2 דקות לבן סהר) סיימה רצף של חמישה הפסדים רצופים כשגברה 0:2 על אלמריה בקרב התחתית. גם ויאריאל בכיוון הנכון לאחר 0:2 ביתי על סנטאנדר.

מלאגה - מאיורקה 1:2

לראשונה מאז שספג ממנו אגרוף בינואר 2008, התמודד דודו אוואט מול השוער האורוגוואי גוסטבו מונואה, איתו שיחק בלה קורוניה. לפני המשחק סירב אוואט ללחוץ את ידו של מונואה. השוער הישראלי לא היה במיטבו הערב והיה לו חלק לא קטן בשני השערים שספגה קבוצתו. מאיורקה, שלא מצטיינת העונה במשחקי החוץ, פתחה טוב, אבל ספגה בדקה ה-24. אוואט יצא רע למרפסת לאחר מצב נייח והדף לא טוב, פרננדו בעט פנימה מול השער החשוף.

חוליו אלברז איזן בדקה ה-56, אבל מלאגה, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון, סיימה את 2009 ברגל ימין. פרננדו פורסטיירי, החלוץ הארגנטינאי-איטלקי בן ה-20, ניצל מיקום רע מאוד של אוואט ונגח כדור שחלף מעל ידיו פנימה לאחר בישול של ויקטור אובינה. שער שסידר למלאגה ניצחון נדיר העונה.

דפורטיבו לה קורוניה - ולנסיה 0:0

בשבת שעברה ספגה ולנסיה הפסד דרמטי בבית מול ריאל מדריד והתרחקה מהמובילות. אחרי איבוד הנקודות הערב, הלוס צ'ה כבר מאבדים קשר עין. ולנסיה החזיקה יותר בכדור, אבל מיעטה לסכן את השער. דווקא המארחים היו קרובים יותר לכיבוש כשחואן ואלרון הוותיק נגח לעמוד בדקה ה-37. בסיום, נותרה התוצאה מאופסת והשאירה את ולנסיה במקום הרביעי עם 29 נקודות. דפור התקדמה למקום השישי עם שתי נקודות פחות.

ויאריאל - סנטאנדר 0:2

מסע ההתאוששות של הצוללת הצהובה נמשך עם ניצחון שלישי ברציפות (וחמישי ברציפות במדריגאל). חוסבה יורנטה כבש את הראשון בדקה ה-50 וג'וזפה רוסי האיטלקי חתם כעבור 22 דקות ועצר את החבורה של מיגל אנחל פורטוגל שהגיעה למשחק עם שני ניצחונות רצופים.

אספניול - אלמריה 0:2

אחרי חמישה הפסדים רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון, החבורה של מאוריציו פוצ'טינו חזרה למסלול וקיבלה הרבה אוויר בתחתית. בדקה ה-45 הגביה ורדו מימין וחאבי מארקז המשיך בנגיעה רכה לרשת של דייגו אלבס. השער של מארקז סיים לכחולים לבנים רצף לא מחמיא של שישה משחקים ללא שער זכות. קורו המחליף כבש את השני והעלה את אספניול זמנית למקום ה-12. בן סהר נכנס לשתי הדקות האחרונות ואף הספיק לאיים על השער.

טנריפה - אתלטיקו מדריד 1:1

כבר התרגלנו. אתלטיקו מדריד של השנה היא קבוצת תחתית וככזו, היא בהחלט יכולה להרשות לעצמה להיות מרוצה מהנקודה באיים הקנריים. נינו כבש למקומיים כבר בדקה השלישית, אך החמיץ פנדל בדקה ה-44. בתווך, חוראדו איזן לאתלטי בדקה ה-22. שתי הקבוצות נותרו צמודות במקומות ה-14 וה-15 בטבלה. הקולצ'נרוס יקוו ש-2010 תיפתח בצורה טובה משמעותית מהסיום של 2009.

משחק נוסף:

ויאדוליד - ספורטינג חיחון 1:2
לויאדוליד: ניבאלדו (29), האריס מדוניאנין (90)
לחיחון: לואיס מורן (13)

עדכון ראשון: 19:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully