וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ממשיכה לדרוס

הקבוצה של רודי גרסיה רשמה ניצחון חמישי ברציפות, הפעם 0:3 על לה מאן. רק 1:1 לליון במונאקו, אוקזר- טולוז 1:1

בזמן שבורדו שועטת באין מפריע לתואר אליפות נוסף ויריבותיה קורסות בזו אחר זו דווקא כשהן כבר מתקרבות, הפציעה לה מתחרה חדשה על הכרטיסים לליגת האלופות. ליל, שפתחה את העונה בצורה קטסטרופלית, לא עוצרת לרגע והערב (ראשון) הביסה 0:3 את לה מאן כדי לעלות למקום השלישי. ליון סיימה ב-1:1 בלבד נגד מונאקו, בעוד אוקזר חילצה 1:1ביתי מטולוז.

ליל - לה מאן 0:3

מי מסוגל לעצור את הקבוצה הלוהטת של רודי גרסיה? אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שתובלו בהבקעת ארבע רביעיות והעפלה לשלב הנוקאאוט בליגה האירויפת, אירחה ליל את לה מאן וסגרה מול עניין תוך חצי שעה. האורחים אמנם ניצחו פעמיים מאז תפס ארנו קורמייה את תפקיד המאמן, אבל הערב הם חזרו לסורם. גרסיה ביצע רוטציה בהרכב ונתן הזדמנות למחליפים שלא איכזבו.

כבר בדקה ה-12 הגביה אדן הזארד ואורליאן שג'ו נגח לרשת, כאשר שתי דקות לאחר מכן פלורן בלמון בעט פנדל לקורה. ליל לא נתנה להחמצה מהנקודה לבפריע לה, והבלגי הצעיר הזארד בישל גם את השני לז'רביניו בדקה ה-27. שתי דקות לאחר מכן הוא בקיע את הראשון שלו העונה, כששג'ו החזיר לו באסיסט משלו במתפרצת. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך


מונאקו - ליון 1:1

אחרי תקופה רעה וחמישה משחקים ללא ניצחון, חזרה ליון ביום רביעי למסלול הניצחונות עם 0:2 קשה על בולון. הערב קיבל קלוד פואל הזדמנות לעלות למקום השני כשחזר למונאקו, שם העביר את כל הקריירה כשחקן ואף עשה את צעדיו הראשונים כמאמן, אבל לא ניצל אותה. גם מונאקו קטעה במחזור הקודם רצף תוצאות רעות בעזרת ניצחון על ראן, אבל בדקה ה-22 נכנעה לבעיטה חופשית של מישל בסטוס הברזילאי. המארחים לא נשברו בעקבות שער החובה, והקוריאני צ'ו יאנג פארק איזן בדקה ה-35 לאחר מצב נייח וקבע את תוצאת המשחק.


אוקזר - טולוז 1:1

רצף שבעת הניצחונות של אוקזר והעפלתה לפסגה נשכחו מזמן, ועכשיו הקבוצה של ז'אן פרננדז כבר סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון ולא יודעת איך לעצור את הנפילה. טולוז, אחת מקבוצות החוץ החלשות בליגה, הגיעה לאיצטדיון אבה דשאן וחשבה שזכתה בשלוש הנקודות הודות לשער בכורה של הברזילאי לואן בדקה ה-21. אטיין דידו הורחק לקראת הסיום, ואוקזר ניצלה את יתרונה המספרי כדי לאזן משער בתוספת הזמן של רוי קונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully