וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג יצאה לפגרה עם ניצחון

גברה 1:2 על ברמן במשחק צמרת וטיפסה למקום הרביעי למרות ששיחקה דקות ארוכות ב-10 שחקנים. מתאייסן ויאנסן כבשו

מספר ימים אחרי שנכנעה 1:0 להפועל תל אביב בבלומפילד, חזרה היום (ראשון) המבורג הגרמנית למאבקי הליגה וניצחה 0:2 את ורדר ברמן במשחק צמת חשוב, בקור של מינוס 8 מעלות ועל משטח דשא קפוא ומבוצבץ. בעקבות הניצחון עלתה המבורג למקום הרביעי עם 31 נקודות, ארבע פחות מהמוליכה לברקוזן. ברמן, לה 28 נקודות, ירדה למקום השישי.

ברונו לבאדיה החזיר להרכב אל אלג'ירו אלייה הנהדר וגם את השוער הראשון פרנק רוסט, אבל מי שכבש את הראשון היה דווקא הבלם ההולנדי יוריס מתאייסן, שנגח פנימה אחרי 9 דקות בסיומו של כדור קרן.

ברמן ביקשה להשוות, נאלדו מצא רק את הקורה בדקה ה-27 וג'רום בואטנג המארח הורחק כעבור 5 דקות. עכשיו הכל הלך בכיוון שערו של פרנק רוסט, אבל השער הבא היה דווקא של המבורג, כשאלייה הוציא מתפרצת בדקה ה-36 והעביר כדור עומק מבריק למרסל יאנסן, טים ויסה יצא בצורה תמוהה 30 מטרים משערו וינסן גילגל פנימה. 0:2 מבטיח להמבורג, למרות החיסרון המספרי.

במחצית השנייה הגבירה ברמן את הלחץ, תומאס שאף הכניס את מרכוס רוזנבורג החלוץ במקומו של סבסטיאן פרודל הקשר, אבל ארון האנט ומרקו מארין בעטו למשקוף בהזדמנויות שונות, פרנק רוסט עצר מצבים אחרים וכשכבר ספג מראשו של נאלדו, זה היה בדקה ה-93 ומאוחר מדי מבחינתה של ברמן.

קלן - נירנברג 0:3

הקבוצה של זבונימיר סולדו יוצאת לפגרת החורף עם ניצחון גדול בקרב התחתית שהעלה אותה מעל הקו האדום. הבלפ הברזילאי פדרו גרומל נגח את הראשון בדקה ה-37 לאחר כדור קרן של עדיל צ'יהי. מילובייה נובקוביץ' הסלובני סגר עניין במחצית השנייה עם צמד בדקות 70 ו-77. נירנברג, שספגה את הפסדה ה-11 העונה, איבדה עד לסיום את המגן הימני יורי יודט שהורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully