וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: איפה חותמים אבטלה?

יובנטוס התבזתה עם הפסד ביתי 2:1 לקטאניה, ופרארה בדרך הביתה. אינטר גברה 0:1 על לאציו והגדילה את יתרונה בפסגה

בקור כבד ועל מגרשים מושלגים וקפואים, נערכו היום (ראשון) מספר משחקים במחזור ה-17 של הליגה האיטלקית. אמש נדחו המשחקים בין פיורנטינה למילאן ובין בולוניה לאטאלנטה והיום התקבלה אותה החלטה גם לגבי המפגשים בין גנואה לבארי ובין אודינזה לקליארי, אך למרות זאת היו מי ששיחקו ובעיקר מרוצה אחת - אינטר. האלופה ניצחה 0:1 את לאציו והגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות.

יובנטוס המדוכאת שנמצאת לאחרונה באי ודאות מקצועית, אירחה את קטאניה האחרונה והתבזתה עם הפסד 2:1 שמקרב את המאמן צ'ירו פרארה לדלת היציאה מהמועדון. רומא ניצלה זאת כדי לצמצם פערים ולעלות למקום הרביעי בזכות 0:2 על פארמה החמישית. גם נאפולי (0:2 על קייבו בדרך למקום השישי) ופאלרמו (0:1 על סיינה ועלייה לשביעי) ביצעו קפיצה משמעותית בטבלה, בעוד סמפדוריה הפסידה 3:1 לליבורנו והמשיכה בנסיגה.

אינטר - לאציו 0:1

בזמן שיריבותיה מאבדות נקודות ונקלעות למשבר (יובנטוס) או נאלצות לדחות את משחקיהן בשל מזג האוויר (מילאן) האלופה אינטר ממשיכה לשייט לה לעבר תואר סקודטו נוסף. לאציו, שניצחה במחזור הקודם 0:1 את גנואה וקטעה רצף של 13 משחקים בלי ניצחון, היוותה אמנם יריב שקול על כר הדשא, אך לא השכילה למצוא את הרשת וגם קופחה כשלא נשרק לזכותה פנדל בעקבות נגיעת יד של מייקון.

אינטר שיחקה כדורגל רע ולא הרבתה לאיים על שערו של פרננדו מוסלרה, אבל בדקה ה-14 השיגה את מבוקשה כשטיאגו מוטה הגביה מימין, הנגיחה הראשונה של סמואל אטו נעצרה אצל מוסלרה ואת הריבאונד כבר השכין החלוץ הקמרוני ברשת כדי לחגוג את השמיני שלו העונה בליגה. לאציו הגיעה במחצית הראשונה למספר הזדמנויות, אך לא כבשה ולאחר ההפסקה חלוציה האנמיים התקשו מול ההגנה הקשוחה של הנראזורי. לאציו רק שלוש נקודות מהקו האדום, אינטר עם יתרון שמונה נקודות בפסגה.

יובנטוס - קטאניה 2:1

עם מאמן שמחשב את קיצו לאחור, חדר הלבשה שעל פי השמועות קרוע מבפנים ואחרי הפסד ליגה והדחה מליגת האלופות, ביובנטוס רק מחכים לצאת לפגרה, לעשות חושבים ואולי לחזור עם מאמן בדמותו של חוס הידינק. יובה, ללא השוער ג'אנלואיג'י בופון והקשים מאורו קמוראנסי ומומו סיסוקו הפצועים, אירחה את נועלת הטבלה קטאניה שלא ניצחה בשמונת משחקיה האחרונים.

הביאנקונרי התקשו לפתח משחק על כר הדשא הקפוא, ובדקה ה-23 נותרו בהלם כאשר השופט הצביע על הנקודה הלבנה בעקבות משיכת חולצה מטופשת של טיאגו הפורטוגלי ברחבה. חורחה מרטינז האורוגוואי לא נכשל מול אלכס מנינגר וקבע 0:1 מפתיע. בדקה ה-33 החליט צ'ירו פרארה להוציא את פליפה מלו המאכזב ולהכניס את חסן סליהאמידז'יץ', והבוסני נתן תמורה עם שער שיוויון חשוב בדקה ה-66, במשחקו השני בסך הכל העונה. למרות התקוות בטורינו, המילה האחרונה הייתה של המחליף הארגנטינאי מריאנו איסקו, שיצא למתפרצת והשכין את הכדור עמוק ברשת של מנינגר כדי להעניק לקטאניה ניצחון גדול.

רומא - פארמה 0:2

הפתעת העונה הגיעה לאולימפיקו לסוג של קרב צמרת מול רומא החמישית, שידעה כי ניצחון יאפשר לה לחלוף בטבלה על פני יריבתה. פארמה לא נוצחה בחמשת משחקיה האחרונים, בעוד רומא ספרה שישה כאלה, ולשמחתה היא תוכל להמשיך לספור גם עם הכניסה לשנה החדשה. פרנצ'סקו טוטי חידש השבוע את חוזהו באופן רשמי עד 2014, אבל על המשחק הזה הוא לא הצליח להשפיע לפני שהוחלף במחצית השנייה. דווקא הבלם הארגנטינאי ניוקלס בורדיסו מצא את הרשת בדקה ה-48 אחרי כדור קרן, ומתאו בריגי הכפיל בדקה ה-88 כדי לסדר לקלאודיו ראניירי ניצחון נוסף ומקום רביעי בדרך למטרה המוצהרת - כרטיס לליגת האלופות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ליבורנו - סמפדוריה 1:3

אחרי פתיחת עונה נהדרת, סמפדוריה נבלמה בתקופה האחרונה ובשלושת המחזורים הקודמים צברה נקודה אחת בלבד ולא מצאה את הרשת. היום היא ביקרה במגרשה של ליבורנו המחזיקה בהתקפה הגרועה בליגה עם שבעה שערים, אך גם על גבה לא הצליחה להתאושש. בדקה ה-15 הוריד ג'אמפאולו פאציני בראשו לאנטוניו קסאנו, והחלוץ הסורר כבש את הראשון שלו מאז ה-30 באוגוסט. בדקה ה-39 הבלם נלסון ריבאס איזן בנגיחה, לאחר הגבהת כדור חופשי של אנטוניו קנדרבה, ותומאס דנילביצ'יוס השלים מהפך בדקה ה-48. הליטאי של סמפדוריה, מריוס סטנקיביצ'יוס, לא הלך בדרכו של בן ארצו וראה אדום בדקה ה-73, וסמפדוריה יוצאת מאוכזבת לחופשה אחרי ספיגה שלישית, כשדנילביצ'יוס השלים צמד בתוספת הזמן.

נאפולי - קייבו 0:2

"אני רוצה שהשחקנים יעניקו לי מתנת חג מולד", ביקש נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, לפני המשחק הביתי מול קייבו, שמצידה הגיעה לוהטת עם תשע נקודות מתשע אפשריות בשלושה שבועות. נאפולי לא הפסידה בבית העונה ולמעשה היא ללא הפסד מאז הצבתו של וולטר מצארי בעמדת המאמן. חרמן דניס שמע את בקשת הנשיא והפנים, כשבדקה השביעית סחט פנדל ואיפשר למארק האמסיק להעלות את המארחים ליתרון. קייבו הייתה קרובה להשיג את השיוויון, אבל נתקלה ביום טוב של מורגן דה סנטיס ותחזור לוורונה ללא נקודות, אחרי שפאביו קוואליארלה הכפיל את התוצאה בדקה ה-87.

פאלרמו - סיינה 0:1

רק שתי נקודות הפרידו בין פאלרמו במקום ה-13 לרומא החמישית ערב המחזור, והסיציליאנים שהשתפרו מאז הגעתו של דליו רוסי רצו לנצל את הצפיפות ולהתקדם לפני היציאה לפגרה. סיינה, כמו יריבתה, הגיעה לאחר צמד ניצחונות, אך נותרה מתחת לקו האדום והיום שבה להפסיד. אדיסון קבאני האורווגואי ירה לרשת מזווית קשה בדקה ה-40, ומכאן המשחק עבר לשליטה מוחלטת של סיינה, שפשוט לא הצליחה להשוות. מאסימו מקארונה החמיץ מקרוב, כריסטיאנו דל גרוסו פגש את הקורה וסלבטורה סיריגו עמד בפרץ ושמר על שער נקי עד לסיום.

עדכון ראשון: 17:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully