וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון מחפשת לצבור מומנטום בנתניה

רגע לפני הפגרה, ינסו מיטשל וחבריו להמשיך את היכולת מניצחון הבכורה בשבוע שעבר, כשיגיעו למשחק חוץ קשה בנתניה

ליגת העל תצא מחר (שני) לפגרה בת ארבעה שבועות, שתכלול את משחקי שמינית גמר ורבע גמר גביע המדינה ופגרת חורף, כשהמחזור התשיעי יסתיים במשחק בו תארח אליצור מכבי נתניה את הפועל חולון (21:00, שידור ישיר באתר ערוץ הספורט, שופטים: כהן, אשכנזי, פורטל). שתי הקבוצות מגיעות למשחק במגמות שונות. נתניה הובסה במחזור האחרון על ידי גלבוע/גליל, תוך כדי הצגת רמת כדורסל ירודה מאוד, ואילו חולון השיגה ניצחון ראשון מול בני השרון, ומאמינה ביכולתה. בנתניה החליטו לשמר את רמת הכרטיסים המוזלים מהמשחקים האחרונים וכרטיס למשחק יעלה 30 שקלים בלבד.

ברק נתניה של העונה נהנית מהצלחה מרובה במגרשה הביתי, בו הפסידה העונה פעם אחת בלבד. אחרי ההפסד בשבוע שעבר בגן נר, מספרים מסביב לקבוצה על אובר מוטיבציית שיא לחזור למסלול הניצחונות ולהמשיך בעונה המוצלחת שעוברת על הקבוצה עד כה. במוקד העניינים הנתנייתי לקראת המשחק נמצא קווין בראסוול. הגארד שלא הצליח להציג יכולת ראויה בקבוצה, מעמיד עד כה מאזן מחפיר למדי של 5 מ-36 מהשדה, וזה כבר לא סוד שבנתניה תרים בשבועות האחרונים אחר מחליף לגארד הבעייתי ודקותיו בנתניה ספורות.

אחרי חגיגות ניצחון הבכורה שהושג בשבוע שעבר, התפנו בחולון לעבודה קשה לקראת נתניה. המאמן עמיר עוזי, שלאורך כל שבעת ההפסדים קיבל אשראי מההנהלה, ינסה להוביל את חולון לניצחון שני מפתיע, כאשר המפתח העיקרי של הקבוצה יהיה משחק הפנים, שם ינסו יוני ניר, ג'ון תומאס, והאס החדש רביב פיטשון, לעצור את מרקו קילינגסוורת' שבמשחקי הבית של נתניה עושה ככל העולה על רצונו. בקבוצה יקוו לתרומה נכבדת יותר מליאור ליפשיץ ועדי פרג, שחזרו למגרשים בשבוע שעבר, ותרמו ביחד 0 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully