וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בת ים לא התרשמה מהאדומים

צמד של מיקוצ'דזה הוביל את המוליכה ל-0:2 על מכבי ב"ש, משורותיה הורחקו 3 שחקנים. נצרת עילית - עירוני רמה"ש 0:0

משחקי סוף השבוע בליגה הלאומית, ובעיקר התוצאות שרשמו קבוצות הצמרת, עשו שירות טוב לעירוני בת ים. אמנם קרית שמונה עלתה למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף, אך הבת ימים ידעו כי אם ינצחו היום (שני) את מכבי באר שבע הם ישובו לפסגה, וזה בדיוק מה שקרה. המוליכה הישנה-חדשה ניצחה בלי הרבה בעיות 0:2, ופתחה פער של שלוש נקודות בצמרת. נצרת עילית, שהגיעה אחרי פיטוריו של דני גולן, סיימה ב-0:0 עם עירוני רמת השרון. במשחק נוסף הפועל ראשון לציון ניצחה 0:1 את בני לוד במשחק התחתית החשוב, הודות לפנדל של מסאיי דגו.

עירוני בת ים - מכבי באר שבע 0:2

מי האמין בתחילת העונה שאל המחזור ה-14 תגיע עירוני בת ים כמוליכת הטבלה? המארחים ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים ולא ספגו בהם שער, כך שלמשחק הערב הם הגיעו בכושר נהדר, בטח אל מול מכבי באר שבע מהתחתית. במחזור הקודם אמנם הצליח שרון אביטן סוף כל סוף לנצח לראשונה מאז שב לתפקיד המאמן, אלא שהערב, באופן לא מפתיע, ניצחה הקבוצה המרעננת מבת ים, תוך שהיא שוב שומרת על שער נקי, על מנת לשוב לפסגת הטבלה. בדקה ה-47 אקקי מיקוצ'דזה דייק בפנדל כדי להעלות את המארחים ל-0:1, כאשר במהלך הורחק יניב איפרגן, ובדקה ה-64 נשארו האורחים מהדרום בתשעה שחקנים, כשגם ערן זגר הורחק. בת ים ניצלה זאת כדי ללחוץ על הדוושה, ובתוספת הזמן אקקי מיקוצ'דזה השלים צמד (שערו השביעי העונה) כדי לקבוע את תוצאת המשחק, רגע לפני שג'וזף טאצ'י הורחק והשאיר את הבאר שבעים בשמונה שחקנים.

הפועל נצרת עילית - עירוני רמת השרון 0:0

קרב הצמרת נערך בצל פיטוריו של דני גולן משורות נצרת עילית, שרק הוסיפו על מה שנעשה בשורות המארחת. מאז שראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, החליט לצאת בקריאה לשחקני הקבוצה ולתדהמת הצוות המקצועי שלא לעלות ליגה - באופן מקרי, או שלא - חלה ירידה דרסטית ביכולת והושגה נקודה אחת בלבד. את המשחק הערב ניהל מאמן הכושר של הקבוצה, ברוך גליצקי, ומול הקבוצה של יהודה זגורי, שהגיעה למשחק לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, זה הספיק לנקודה אחת. לאחר תשעים דקות משעממות הראה לוח התוצאות 0:0, והשתיים חילקו ביניהן את הנקודות. אולי זה יכניס קצת שקט בשני המועדונים.

הפועל ראשון לציון - בני לוד 0:1

על עירוני קרית שמונה, המנצחת בגמר גביע הטוטו של הלאומית, הזכייה בתואר לא השפיעה לטובה בליגה. המפסידה בגמר, לעומת זאת, דווקא הצליחה להתואשש הערב בצורה לא רעה מהאכזבה הגדולה, ושחקניו של יעקב הלל, שלא ניצחו בחמשת משחקיהם האחרונים בליגה, השיגו הערב שלוש נקודות מאוד חשובות בקרב התחתית המכריע. ההתקפה הגרועה בליגה מלוד שוב לא מצאה את הרשת, ושער בודד של מסאיי דגו בדקה ה-30 מהנקודה הלבנה הספיק למארחים להשיג את הניצחון, ולהאריך את רצף המשחקים ללא ניצחון של לוד לחמישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully