וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "לא בטוח שאשאר בלייקרס"

המאמן האגדי רומז כי אם ייאלץ לקצץ בשכרו, לא ימשיך בתפקיד. נייט רובינסון, שמיובש על הספסל, רוצה לעזוב את הניקס

האם פיל ג'קסון יעזוב את הלייקרס בתום העונה? המאמן האגדי, שיאן האליפויות ב-NBA עם 10 טבעות, רומז כי הוא עשוי לעזוב את הקבוצה, וזאת בהתאם לשכר שיוצע לו. לפני משחק הניצחון של קבוצתו מול הנטס, ג'קסון התייחס לשושלת שנבנית בסטייפלס סנטר, בעקבות החתמתם הצפויה של קובי בריאנט ופאו גאסול לחזוים ארוכי טווח.

"יש פה הזדמנות לבנות קבוצה טובה מאוד לשנים ארוכות, כשגם ביינום חתום שם", אמר איש הזן, "זה חשוב שיש סגל איכותי ויציב, ששיחק יחד ונהנה מבסיסי טוב". ומה לגביו? ג'קסון, המאמן המרוויח ביותר בליגה, שזוכה לשכר של 12 מיליון דולר לעונה, טוען ש"גם אם נצליח לזכות עוד שנה באליפות, לא בטוח שאשאר".

"אם לא נזכה באליפות, זה ללא ספק יהיה משהו שיגרום לי לחשוב שאולי כדאי שאסג אחורה ושמישהו אחר ייקח פיקוד", אמר ג'קסון, "אבל גם אם נזכה, זה לא אומר שבטוח שאשאר. קבוצות מקצצות בתקציבים בכל רחבי הליגה, וגם המאמנים ייאלצו לקצץ, כך שאולי אפילו לא ירצו להמשיך להעסיק אותי". כשנשאל אם יסכים לקצץ בשכרו, רמז ג'קסון שלא ייאות לעשות זאת.

רובינסון רוצה לעזוב

* נייט רובינסון, שלאחרונה לא זוכה ליותר מדי דקות משחק בניו יורק ניקס, רוצה לעזוב את הקבוצה. סוכנו של השחקן פנה להנהלה בבקשה לטרייד, לאחר שרובינסון, שהיה חלק משמעותי מהקבוצה אשתקד, לא שותף בשמונת המשחקים האחרונים.

המאמן מייק דאנטוני מתעקש שמדובר בהחלטה מקצועית. "אנחנו רק מנסים לנצח", אומר המאמן, "אני לא צריך להסביר כל חילוף שאני עושה". רובינסון, שרושם העונה ממוצע של 10.7 נקודות לעומת 17.2 בשנה שעברה, חתם בקיץ לעונה נוספת בגארדן, אחרי שזכה לעניין מועט כשחקן חופשי.

* נחשו מי נחלץ לעזרתו של טייגר וודס? כוכב ה-NBA לשעבר, צ'רלס בארקלי האגדי, לא אוהב את הביקורת החריפה שמקבל כוכב הגולף, שהודה כי בגד באשתו. "אתה מתנצל, אומר סליחה, וזהו, ממשיך בחיים", אומר בארקלי, "אני חושב שסלבריטאי שמשלם למישהו כדי שידבר בשמו וינהל לו את המשבר, הוא אידיוט. תגיד סליחה, שעשית טעות, וזהו, תמשיך הלאה. מצד שני, אני באמת חושב שזה נוראי שמשלמים לבחורות ששכבו עם גבר נשוי כדי שיחשפו אימיילים ואסאמאסים שהם קיבלו ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully