וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "הברנבאו ראוי להצגה הזאת"

ריאל מדריד הגיבה לחגיגה של ברצלונה והביסה 0:6 את סראגוסה. פלגריני: ”התוצאה מוכיחה שהיה לנו משחק מושלם”

ריאל מדריד הגיבה אתמול (שבת) בצורה מוחצת לזכייה של ברצלונה באליפות העולם לקבוצות, והוציאה את כל העצבים שלה על ריאל סראגוסה המסכנה. הבלאנקוס הביסו 0:6 את יריבתם האומללה, כולל שני שערים מרהיבים (אחד של היגואין ואחד של רונאלדו), ואחרי 15 מחזורים יש לריאל 40 (!) שערי זכות, ארבעה יותר מאשר לברצלונה (שמקדימה אותם בשתי נקודות בפסגה).

"אנחנו צריכים לעשות את זה יותר בעקביות", התייחס מאמן הקבוצה מנואל פלגריני ליכולת של חניכיו, "שיחקנו 90 דקות מצוינות, עם נחישות גדולה ומרץ. ניסינו לכבוש כמה שיותר שערים, אך עדיין שמרנו על אחריות במשחק ההגנה. עכשיו נצטרך לשמור על הכושר הזה עד לסיום העונה".

ריאל הסתדרה אתמול שוב בלי קאקה, אך נהנתה מיכולת טובה של רפאל ואן דר וארט ושל גונזלו היגואין. "אנחנו עושים הרבה שינויים ורוטציות בהרכב, והקבוצה הוכיחה שוב שהיא בכושר טוב", יודע המאמן הצ'יליאני, "זה משמח אותי, כי השחקנים נראו נהדר, והתוצאה מראה שהיה משחק מושלם".

פלגריני נשאל על חסרונו של פפה ועל מחליפו העתידי, ואמר: "נדון באפשרות הזאת בצורה רגועה והגיונית. גאראי ומצלדר הם שחקנים ראויים כדי למלא את מקומו של פפה, שהוא בלתי ניתן להחלפה".

"לברצלונה נותרו משחקים קשים יותר"

פלגריני אף התייחס להישג של היריבה הגדולה ברצלונה, ואמר: "זה קשה מאוד לעשות מה שהם עשו. אנחנו רחוקים מהם שתי נקודות, אבל ביקרנו כבר בחמשת האיצטדיונים הקשים ביותר. אני חושב שלהם מצפים משחקים יותר קשים מאשר לנו. ההישגים המצוינים שלהם מראים גם על הכושר שלנו, כי אנחנו צמודים אליהם". ריאל שיחקה בסיבוב הראשון בחוץ מול ויאריאל, סביליה, ולנסיה, אתלטיקו מדריד וברצלונה, והשיגה שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים הללו.

כריסטיאנו רונאלדו נשמע גם הוא שבע רצון מיכולת חבריו. "זה ניצחון שיעניק הרבה ביטחון לקבוצה", יודע הפורטוגלי, "עכשיו נקווה שנפתח את השנה החדשה כפי שסיימנו את זו. אנחנו משחקים ממש טוב, והוכחנו כבר מהפתיחה מי שולט במשחק. מבחינה אישית, אני מרגיש פה שאני משתפר בכל משחק".

גונזלו היגואין אמר כי "הברנבאו ראוי להופעה הזאת. אנחנו עכשיו רחוקים רק שתי נקודות מבארסה, והכל תלוי בנו".

סראגוסה, מנגד, קבורה מתחת לקו האדום עם 12 נקודות בלבד אחרי 15 משחקים. "אנחנו לא מתביישים בתצוגה שלנו", אמר בסיום התבוסה מאמן הקבוצה חוזה אורליו גיי, "הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות לנו זה לספוג שער כל כך מוקדם. המנהלים אמרו לי שהם סומכים עליי, והקבוצה הזאת טובה יותר משהיא נראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully