וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו מועדון עם תרבות שונה"

מאמן ברצלונה התרגש עד דמעות אחרי הזכייה בגביע העולמי לקבוצות: "מודה גם לסמואל אטו ולמי שהיה כאן בעונה שעברה"

דקות אחרי שריקת הסיום אתמול (שבת) למשחק גמר הגביע העולמי לקבוצות, קלטו מצלמות הטלוויזיה את פפ גווארדיולה ממרר בבכי. זה לא היה בכי של צער, אלא של שמחה. בארסה חזרה מפיגור 1:0 נגד אסטודיאנטס בזכות שער של פדרו שתי דקות לסיום, ניצחה 1:2 בהארכה והשלימה זכייה בכל תואר אפשרי בתוך פחות משנה (ליגת האלופות, אליפות, גביע, סופר קאפ אירופי, סופר קאפ ספרדי וכעת גביע העולם לקבוצות).

"זה מאוד מיוחד לזכות בגביע הזה", אמר גווארדיולה הנרגש אחרי המשחק, "ידענו שיהיה משחק קשה ואני רוצה לברך את אסטודיאנטס, שהייתה יריבה מאוד קשה. לא פשוט לעשות את מה שעשינו. אף אחד עדיין לא עשה את זה ואני רוצה להודות לשחקנים. עכשיו אנחנו צריכים ליהנות מהחגים ולחשוב על ההישג שלנו".

המאמן הנרגש אף הודה למי שכבר לא לובש את מדי הבלאוגרנה כשאמר: "מי שזכה היום בפרס הם השחקנים. אני רוצה להודות לסמואל אטו ולכל האחרים שהיו כאן בעונה שעברה. גם הם חלק מההצלחה. אנחנו מועדון עם תרבות שונה ואני מאמין שהגיע לנו לנצח. באשר לעתיד - נותרה עוד הרבה עבודה". קשר הקבוצה סידו קייטה ייעדר כשלושה שבועות, אחרי שנפגע בשריר רגלו הימנית. המאלי הבינלאומי, שצפוי לשחק עם נבחרתו באליפות אפריקה בעוד כחודש, הוחלף במחצית הגמר באליפות העולם לקבוצות.

גם המאמן המפסיד, אלחנדרו סאבלה, החמיא לשחקניו: "הם נתנו הכל ושיחקו כמו 11 אריות. עצרנו את ברצלונה על ידי הנעת כדור והם לא הצליחו להניע את הכדור כפי שהם רגילים. ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם והיא הדיחה את כל היריבות בהן היא נתקלה אחת אחרי השנייה. אבל אסטודיאנטס נתנה להם קרב יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully