וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "מקווה שההפסד לא יעלה לנו באליפות"

מאמן מנ. יונייטד לא רווה נחת אחרי התבוסה לפולהאם והתייחס גם למכת הפציעות בהגנה: "כרגע אין אור בקצה המנהרה"

מנצ'סטר יונייטד בדרך כלל פותחת מבערים בדיוק בתקופה הזו של השנה, אבל היום (שבת) ספגה מהלומה קטנה במאבקי האליפות שלה אחרי שנכנעה 3:0 לפולהאם בקרייבן קוטג' ולא הצליחה לצמק את הפער מצ'לסי המוליכה.

השדים האדומים שוב סבלו קשות ממכת הפציעות בחלק האחורי, כשהפעם מאיישים את הרביעייה האחורית פטריס אברה, מייקל קאריק, ריצ'י דה לט ודארן פלטשר והמאמן אלכס פרגוסון אמר אחרי המשחק: "אני מקווה שההפסד היום לא יגרום לנו יותר מדי נזק ושהוא לא יעלה לנו בהפסד האליפות. אם נקבל את שחקני ההגנה שלנו בחזרה, נחזור לעצמנו. הצוות הרפואי של הקבוצה עובד שעות נוספות כדי להכשיר אותם, אבל כרגע אין אור בקצה המנהרה".

הסקוטי הוסיף: "השער שספגנו 20 שניות מפתיחת המחצית השנייה חיסל את המשחק. לא צפינו את זה ואז הגיעה החלטה רעה של השופט בשער השלישי. ההגנה של פולהאם הייתה מאוד מאורגנת היום והיה לנו קשה נגדה".

בפולהאם היו כמובן מאושרים והקבוצה ממשיכה בכושרה המצוין, מספר ימים אחרי שניצחה בבאזל 2:3 את הקבוצה המקומית בליגה האירופית. המאמן הוותיק רוי הודג'סון סיפר על השער של בובי זמורה, שקבע 0:2 מעט אחרי פתיחת המחצית השנייה: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה והולכנו 0:1, אבל עלינו למחצית השנייה בידיעה שיופעל עלינו לחץ. לשמחתנו עלינו ל-0:2 מהר וזה נתן לנו משהו להיתלות בו".

הודג'סון התייחס גם לחלק האחורי של יונייטד, שהורכב טלאי על טלאי: "הם סבלו מאוד מפציעות ולנו נותר לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. יש לי סימפתיה ברגעים כאלו לסיר אלכס כי אני יודע כמה זה לא קל להוית חסר את כל הרביעייה האחורית שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully