וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "שמח שדבון איתי בקבוצה ולא נגדי"

19.12.2009 / 22:14

סנטר מכבי חיפה החמיא לג'פרסון בניצחון על עפולה: "הוא כישרון ענק". אלי רבי: "מרגיז אותי סף השבירה הנמוך שלנו"

במשך זמן רב חיכו במכבי חיפה ליכולת שכזאת. הקבוצה של אבי אשכנזי, שהשאירה את מרביתו הגדול של הסגל שלה מהעונה שעברה, ממשיכה לקצור את הפירות, כשהשיגה את ניצחונה השישי ברציפות הערב (שבת), הפעם 57:81 על הפועל עפולה, במשחק שהיה יכול להיגמר בהפרש גדול בהרבה.

מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי אמר לאחר הניצחון: "מעבר להפרש, אני חושב שלמעט הרבע הראשון, באנו מאוד ממוקדים ונתנו הגנה טובה מאוד. אני מרוצה מהקבוצה שלי, מהמשחק הקבוצתי ברוב שלבי המשחק ובעיקר שהשגנו ניצחון חוץ קשה מאוד במקום שקבוצות נפלו. יש לנו מה לשפר במשחק ההתקפה, יש לי משחק גביע נגד אשקלון, אבל אנחנו נחזור כמו תמיד מהפגרה כדי לחזור מוכנים כמה שאפשר".

עידו קוז'יקרו, שחזר מפציעה ונתן משחק מצויין עבור קבוצתו, ידע מהי הסיבה האמיתית ליכולת הנהדרת של הקבוצה עד כה: "אין ספק שדבון הוא כישרון ענק ומה שמדהים אצלו זה המנטליות שלו. אם להסתכל מנסיוני המועט, יש לו עוד המון מה לשפר וזה כבר טוב. בסך הכל אני מאוד שמח שהוא איתי בקבוצה ולא נגדי". על הקבוצה עצמה, אמר הסנטר: "כרגע אנחנו משחקים טוב. מסתכלים צעד צעד ולא עושים השוואות עם השנה שעברה כי זו קבוצה אחרת".

מאמן הפועל עפולה, אלי רבי, שראה את קבוצתו מובסת ללא תחרות זה שבוע שני ברציפות, אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד. תוך כדי המשחק גם אני ראיתי את הפערים בין הקבוצות, אבל מרגיז אותי סף השבירה הנמוך שלנו. עד היום נגד הגדולות התמודדנו, אבל כשמתחיל להיות קשה אנחנו מתפרקים. זה משהו שצריך להדליק לנו נורה אדומה".

על כך שקבוצתו מתבססת בעיקר על ג'סטין דאנטמון המוכשר, אמר רבי: "אני רוצה להאמין שאנחנו לא קבוצה של שחקן אחד. יש לשחקנים שלנו מה לתת, אבל לצערי כשזה מתחיל להיות קשה אז יש רכות מסוימת בהגנה ובהתקפה, והופך את המשחק שלנו ללא איכותי מספיק. השחקנים שלנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים לברוח מהתחתית כמו מאש. אפשרי להגיע למקומות 7-8".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully