וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: על הגב של אבא

אמרו שיוהאן גורקוף לא בכושר? הקשר כבש ובישל שניים ב-1:4 של בורדו על לוריין של אביו. נאנסי הפתיעה עם 0:2 במונפלייה

הליגה הצרפתית תצא גם היא לפגרה השבוע, אך עוד לפני כן מתקיימים שני מחזורים. אחד בסוף השבוע ואחד ברביעי. הערב (שבת) אירחה האלופה בורדו את לוריין וגברה עליה בקלות 1:4 כדי להמשיך ולברוח מיריבותיה. מארסיי השנייה נפרדה ב-0:0 מסנט אטיין, ואילו מונפלייה השלישית הפסידה בביתה 2:0 לנאנסי. ראן ניצחה 0:1 את פ.ס.ז', גרנובל וניס נפרדו ב-1:1 והמשחק בין בולון לסושו נדחה בשל מזג האוויר.

בורדו - לוריין 1:4

האלופה רשמה שלושה ניצחונות חשובים במאבקי צמרת מול פריס סן ז'רמן, ליון ומונפלייה בשבועיים האחרונים, והערב אירחה את לוריין של כריסטיאן גורקוף, אביו של יוהאן וחברו הטוב של לורן בלאן. מיקאל סיאני, בלמה של בורדו, נעדר בשל פציעה ולא זכה לפגוש את קבוצתו לשעבר, אך חבריו רשמו ניצחון חמישי ברציפות ושמרו על היתרון הגדול בפסגה, אם כי השוער סדריק קראסו נעצר על 531 דקות ללא ספיגה בעקבות שער הניחומים של לוריין.

דווקא שחקני הספסל שקיבלו הזדמנות נדירה בהרכב עשו את העבודה. דויד בליון ניצל מסירה של יוהאן גורקוף כדי להבקיע בדקה ה-12, והשלים צמד בדקה ה-42. שותפו לחוד הערב, פרננדו קבנאגי, התכבד בהבקעת השלישי בדקה ה-52, כשגורקוף רשם אסיסט שני. בדקה ה-75 גורקוף כבש לראשונה מאז המחזור השלישי ובורדו, שהוגרלה בשמינית גמר ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, ממשיכה להרשים בליגה. קווין גמיירו רק צימק עבור לוריין (88).

מונפלייה - נאנסי 2:0

הפסד הבית הראשון העונה של מונפלייה הגיעה בסופו של דבר, והיה זה דווקא בקרב הצמרת מול בורדו בו הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על האלופה. שחקניו של רנה ז'יראר קיבלו הזדמנות לכפר במגרש הביתי, אלא שהפעם הם שיחקו ללא קהל, זכר להתפרעות האוהדים במשחק מול ניס בתחילת העונה, וחוו הפסד נוסף. נאנסי ניצחה ביום רביעי 0:2 את ניס וחזרה על התוצאה גם הערב, כשג'אמל בקאר כבש בדקה ה-32 ופסקל ברנגה הכפיל בחלוף שבע דקות.

סנט אטיין - מארסיי 0:0

הניצחון הדרמטי בלוריין החזיר את מארסיי למקום השני ולתפקיד קוראת התיגר על בורדו, אבל הערב היא לא הצליחה לנצח בחוץ במגרש קפוא. צמד השוערים, ז'רמי ז'אנו המארח וסטיב מנדאנדה האורח, רשמו מספר הצלות מרשימות כדי לשמור על שערים נקיים ואחרי 90 דקות התאכזבו שתי הקבוצות מחלוקת הנקודות, כשמארסיי מצמקת רק במעט את הפער מהפסגה וסנט אטיין עולה מעל הקו האדום, אבל לא מתרחקת ממנו מספיק.

ראן - פריס סן ז'רמן 0:1

ללא הקפטן הפצוע קלוד מאקללה, שכבש שער נפלא ב-1:1 מול לאנס במחזור הקודם, ביקרה פ.ס.ז' במגרשה של ראן למפגש בין "שתי קבוצות שמסוגלות לשחק טוב, אך לא שומרות על יציבות", כפי שהגדיר זאת מאמן האורחים, אנטואן קומבוארה. מבלוט ארדינג פגש את הקורה בדקה השביעית, אבל ראן הייתה טובה יותר ומתפרצת בדקה ה-40 הכריעה את גורל המשחק. אסמואה גיאן מצא את איסמעיל באנגורה בצד שמאל של הרחבה, והחלוץ הכניע את אפולה אדל. פ.ס.ז' ממשיכה לאכזב.

משחקים נוספים:

גרנובל - ניס 1:1
לגרנובל: ניקולא דיוז (75). לניס: שאוקי בן סעדה (84)

ואלנסיין - לאנס 0:0

בולון - סושו (נדחה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully