וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 2:3 את מכבי פתח תקוה

שחקניו של דוד ממשיכים להסתבך בתחתית וספגו הפסד נוסף בבית אחרי שגיטא (26), ברקאי (45) ואלמקייס (48) כבשו

עם נקודה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים, במכבי פתח תקוה קיוו לצאת מהמשבר אחרי שפרדי דוד הגיע לקבוצה, אבל לא רק שזה קרה, אלא שהמשבר עצמו מתחדד והתחתית נראית מסוכנת הרבה יותר. דוד אמנם ביצע מהפך בהרכב, אבל זה לא ממש עזר, כשעכו הנחושה הגיעה בעיקר להרוס ויצאה גדולה עם ניצחון 2:3 באורווה. שובם של טל בן חיים ועומר דמארי לא ממש עזרו, כשמנגד שובו של דני פרדה תרם שער ובישול.

ההגנה העייפה של מכבי פתח תקוה איפשרה לעכו להמשיך במומנטום החיובי שלה. בשבוע שעבר אמנם משחקה נגד הפועל תל אביב נדחה בשל המגרש המוצף בנצרת עילית, אבל זה לא הפריע לעכו להגיע עם הרבה תשוקה למשחק לאורווה ולהמשיך במאזן החוץ המרשים שלהם.

מהלך המשחק

בדקה העשירית הגיע השער הראשון של פתח תקוה כשטעות בהגנה של עכו איפשרה לדני פרדה לשחרר כדור שטוח לפינה מ-17 מטר. שתי דקות לאחר השער אוהד כהן יצא רע מאוד וניסה להרחיק את הכדור ברגל, אבל הכדור פגע בשחר סימנטוב והתגלגל לכיוון השער, אך ברגע האחרון הכדור חלף חצי מטר מהקורה ופתח תקוה ניצלה.

בדקה ה-26 הגיע השוויון כשסימנטוב הכניס כדור עומק, ההגנה של פתח תקוה לא הסתדרה איתו והכדור הגיע לאושרי גיטא, שמקרוב בעט פנימה וקבע 1:1. פתח תקוה חיפשה שער מהיר ושתי דקות לאחר מכן הוא בא כשפרדה הכניס כדור לרחבה וניצן דמארי בעט פנימה וקבע 1:2 לפתח תקוה. חמש דקות לסיום המחצית עכו הייתה קרובה לשוויון כשגבע ברקאי בעט למסגרת מתוך הרחבה, אבל אבי יחיאל היה במקום להרחיק מקו השער. בתוספת הזמן של המחצית ברקאי נגח כדור שהרים לו ג'וני טננבאום ומעל מורד מגמאדוב מצא את השוויון, 2:2.

כדור חופשי של סימנטוב הביא להצלה של אוהד כהן, שהדף לא טוב לעמנואל אמנגואה, שהעביר לעומרי אלמקייס, וזה כבש מקרוב את המהפך העכואי, 2:3. סמוך לסיום עומאר עבדול עזיז קיבל כרטיס צהוב שני ואשר כהן הניף את האדום, שהשאיר את עכו בעשרה שחקנים.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון; אסי משיח (דובב גבאי 54), ניצן דמארי (אורי לוזון 84), עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (טומיסלאב בוסיץ' 75), דני פרדה; עומר דמארי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (ליאור לוי 32), גבע ברקאי, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, ליעד אלמליח (עומאר עבדול עזיז 46), ג'וני טננבאום, עומרי אלמקייס (איציק כהן 58), שחר סימנטוב, אבי אלפסי, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully