וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני סיטי זועמים: "תקעו ליוז סכין בגב"

שחקני מנצ'סטר סיטי הביעו את מחאתם בפני הנהלת הקבוצה על פיטורי מארק יוז. היו"ר: "הניסיון של מנצ'יני מדבר בעד עצמו"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

רוברטו מנצ'יני מונה אמש (שבת) למאמנה החדש של מנצ'סטר סיטי במקומו של מארק יוז. האיטלקי בן ה-45 חתם לשלוש שנים וחצי וכבר חזה אמש מהיציע בניצחון הקבוצה 3:4 על סנדרלנד. מנצ'יני ירוויח ארבעה מיליון יורו לעונה, ועל פי הדיווחים, בחוזה של מנצ'יני יש בונוס של מיליון ליש"ט (!) אם הקבוצה תסיים העונה בין ארבע הראשונות, או אם תזכה בתואר. כמו כן, התקשורת האיטלקית דיווחה על כך שהמהלך הושלם עוד לפני שיוז קיבל את הבשורה, ונודע כי מנצ'יני יודע על המינוי כבר 19 ימים.

שחקני הסיטי לא אהבו את ההחלטה, והתעמתו עם המנכ"ל גארי קוק. קרייג בלאמי, יחד עם שיי גיבן, הנהיגו קבוצה של כשישה שחקנים בכירים שמחו על ההחלטה בפני ההנהלה וזעמו על היחס הלא הוגן שקיבל מאמנם. "תקעו לו סכין בגב", אמר אחד השחקנים, "הפילו עליו את כל התיק".

יוז נשא אחרי המשחק נאום אמוציונלי בפני שחקניו, ודרש מהם: "איתי או בלעדיי, תשלימו את העבודה". מקור בהנהלת הקבוצה מסר כי "השחקנים פה מאוד נאמנים למארק, וקשה להם לקבל את זה שככה התייחסו אליו".

"הניסיון של מנצ'יני מדבר בעד עצמו"

עוד לפני המשחק נחרץ גורלו של המנג'ר יוז ובתקשורת האנגלית פורסם כי הוא יסיים את תפקידו לאחר המשחק. ראשי הסיטי מאמינים כי חילופי המאמנים נדרשים על מנת לתפוס מקום בין ארבע הראשונות. הבעלים שייח מנסור, שהוציא הקיץ 140 מיליון ליש"ט על רכש, כעס על התוצאות של הקבוצה במשחקים האחרונים והחליט על השינוי.

"לאור מסע הרכש המסיבי, הוגדרו מטרות בין ההנהלה לצוות המקצועי... שני ניצחונו מ-11 משחקים לא עומדים בקו אחד עם המטרות. שייח מנסור וההנהלה לא ראו כי המצב עומד להשתנות לטובה. ההחלטה היא קשה ואנחנו רוצים להודות ליוז ולאחר לו הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא היו"ר חלדון אל מובארק.

על פי הדיווחים, אל מובראק הוא זה ששכנע את מנסור להחתים את מקורבו, מנצ'יני, למרות חוסר הניסיון שלו בפרמיירליג. מנצ'יני סיכם לשלוש שנים וחצי וקיבל מטרה ברורה - להביא את הקבוצה לליגת האלופות.

"רוברטו הוא מאמן מנוסה שזכה בתארים. הניסיון שלו מדבר בפני עצמו. מנצ'יני מאמין בפוטנציאל של מנצ'סטר סיטי להגיע לרמות הגבוהות וביכולתו לגרום לזה לקרות", הודיע אל מובראק.

סיטי השיגה מוקדם יותר ניצחון ביתי 3:4 על סנדרלנד. המנג'ר יוז העביר את המשחק האחרון שלו במועדון לאחר שנה וחצי ולא חגג את השערים. בסיום המשחק, לא התראיין יוז לתקשורת האנגלית. הקבוצה מדורגת במקום השישי בלבד, עם שני ניצחונות מ-11 המשחקים האחרונים (אך שני הפסדים בלבד לאורך כל העונה).

מנצ'יני בן ה-45 לא אימן אף קבוצה מאז פינה את מקומו באינטר לז'וזה מוריניו. חלוץ העבר האגדי זכה עם הנראזורי בשלוש אליפויות ועוד קודם זכה בגביעים עם פיורנטינה ולאציו. כשחקן, מנצ'יני סיים את הקריירה במדי לסטר סיטי בה שיחק חודש אחד בלבד.

עדכון ראשון: 19.12, 20:40
עדכון אחרון: 20.12, 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully