וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "זה כמו לעשות תיקו נגד מנצ'סטר יונייטד"

19.12.2009 / 21:28

מאמנה החדש של אחי נצרת התרגש מהתיקו עם מכבי ת"א. נמני: "היו לנו נקודות בידיים". קפילוטו: "הגול היה באשמתי"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

האוהדים הצהובים שהרחיקו עד עילוט לא האמינו למראה עיניהם. יתרון 1:3 עד הדקה ה-49 לא הספיק הערב (שבת) למכבי תל אביב כדי לנצח את אחי נצרת. קבוצתו של אבי נמני, ששלטה במשחק לכל אורכו, ספגה שער שצימק ל-2:3, ושתי דקות מאוחר יותר נשארה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של איביצ'ה אילייב, מה שסייע למארחים לחזור למשחק, ושבע דקות לסיום המשחק כבש ניסו קפילוטו שער עצמי, שחתם 3:3.

"בכדורגל קורים דברים בלתי צפויים"

בצד הצהוב נרשמה אכזבה גדולה מהתוצאה והמאמן אבי נמני לא הסתיר את תחושותיו: "אפשר לחלק את המשחק הזה לשניים. שיחקנו עם 10 שחקנים במחצית השנייה, אבל לא היינו צריכים לאבד את היתרון. אני יוצא מאוד מאוכזב מהמשחק הזה. היו לנו נקודות בידיים והאשמה על האיבוד שלהן, היא שלנו".

עוד אמר המאמן הצהוב: "יש לנו רגעים מאוד טובים במשחקים ועד היום הצלחנו לנצל אותם לטובה. היום הרחיקו לנו שחקן, אבל לא קרה שום דבר. בכדורגל קורים דברים בלתי צפויים. אפשר היה לשמור על התוצאה, אבל היה חוסר ריכוז במשחק ההגנה. השער העצמי הוא לא באשמת מי שהבקיע אותו". גיז'רמו ישראלביץ', שכבש את השער הראשון במשחק בנגיחה אחרי שבע דקות של משחק, הוסיף בקצרה: "חבל שנגמר בתיקו, הפסדנו כאן שתי נקודות. באנו לכאן בשביל כל שלוש הנקודות".

יוסי שבחון הוסיף: "התוצאה מאכזבת מאוד. הניצחון היה יותר מבטוח עבורנו וגם ב-10 שחקנים לא היינו צריכים לקבל שערים. האשמה היא על כל השחקנים ונפיק לקחים. הליגה ארוכה ואנחנו רק בסיבוב הראשון. יהיו גם מצבים שאנחנו נחזור מפיגור וננצח".

בסיום המשחק אמר הבלם ניסו קפילוטו לחבריו בחדר ההלבשה: "הגול השלישי באשמתי, אני לוקח את האחריות". הקשר יוסי שבחון ענה לו: "כל הקבוצה אשמה, לא רק אתה". גורמים בקבוצה הביעו ביקורת על חוליית ההגנה, כשבין השאר נשמעו האשמות כלפי משחק הססני של דור מלול ולירן שטראובר, שספג שלוש פעמים. בקבוצה הביעו אכזבה מהתנהגותו של אילייב, וטענו כי להרחקה הייתה השפעה מכרעת על מהלך המשחק.

"מאמין שנשיג ניצחון ראשון בשבוע הבא"

מאמן אחי נצרת, ג'ון גרגורי, שעדיין רואה את המשחקים מהיציע לאחר שעדיין לא קיבל את אישור הפרו שיאפשר לו לעמוד על הקווים, אמר בסיום: "למכבי לא היה מזל וההרחקה של אילייב עזרה לנו. הכנסנו שחקן במטרה להשוות ולמרות ששער השוויון לא היה שער יפה, זה הספיק לנו מול מכבי תל אביב הגדולה, שהיא אחת מהקבוצות הגדולות בישראל. מגיע כל הכבוד לשחקנים שחזרו מפיגור. מבחיתנו זה כמו לעשות תיקו נגד מנצ'סטר יונייטד. מכבי תל אביב היא מועדון גדול".

בשבוע הבא תתארח אחי נצרת אצל בני סכנין למשחק תחתית מסקרן וגרגורי אמר: "אני מקווה שבשבוע הבא אני כבר אוכל לשבת על הספסל ולהיות יותר קרוב למשחק. שיחקנו טוב נגד בית"ר בשבוע שעבר וגם היום, ואם נשחק ככה בשבוע הבא אני מאמין שנשיג ניצחון ראשון אחרי הרבה זמן".

כובש השער הראשון תומר חמד יצא מעודד: "היינו במצב לא נוח ולכן תיקו גם טוב לנו. מבחינת לחימה ונחישות, הרבה זמן לא נראינו ככה, ואני מקווה שבשבוע הבא נמשיך להציג את היכולת הזאת. נתנו כבוד למכבי, אבל במחצית השנייה שכחנו נגד מי אנחנו משחקים וסיימנו בתיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully