וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברדה בלט בערב עגום

החלוץ בישל ב-2:2 של גנק מול וארגם. 90 דקות לזיו וסטרול בהפסד הדרמטי של לוקרן. 45 לטועמה בתבוסה של לאריסה

סלים טועמה שיחק היום (שבת) 45 דקות ולא סייע ללאריסה להמנע מתבוסה 3:0 ללבדיאקוס במחזור ה-15 בליגה היוונית. הקשר פתח על הספסל ונכנס עם פתיחת המחצית השנייה כאשר קבוצתו כבר פיגרה 3:0. שמעון אבוחצירא החולה לא נכלל בסגל הקבוצה. למרות שהיא שיחקה בחוץ, לאריסה הייתה יכולה לראות בעצמה פייבוריטית לניצחון מפני שהיא פגשה את הלפני אחרונה בטבלה, אבל ללבדיאקוס היו תכניות משלה והיא הכריעה את המשחק בתוך 10 דקות במחצית הראשונה.

יאניס טראלידיס כבש ראשון בדקה ה-16, גאורגיוס ברקוגלו הכפיל בדקה ה-23 וסטפנו נפולאוני סיים את הבליץ בדקה ה-25. טומר מטין הוותיק החמיץ פנדל בדקה ה-65 ופיספס הזדמנות לצמק. בעקבות ההפסד נשארה לאריסה במקום ה-11 (מתוך 16), אך היא מדורגת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום אחרי שלא ניצחה כבר ארבעה מחזורים ברציפות.

* פיני בלילי לא שותף בניצחונה של אנטליהספור 1:2 בחוץ על מוליכת הטבלה הטורקית ערב המחזור ה-17, קייסריספור. אנטליהספור מדורגת במקום ה-10 (מתוף 18) עם 24 נקודות.

* לאחר ההעפלה לרבע גמר הגביע הקפריסאי באמצע השבוע, א.א.ל לימסול וניר קלינגר הפסידו 1:0 במשחק החוץ מול דוקסה קטוקופיה. ההפסד עשוי להגביר שוב את הלחץ על המאמן.

* אוהד לויטה וקבוצתו ואלוויק ניצחה 1:4 את ספרטה רוטרדאם. השוער הישראלי שיחק 90 דקות, אבל קבוצתו עדיין נמצאת במקום האחרון עם 12 נקודות. במאזנה כעת ארבעה ניצחונות לעומת 14 הפסדים.

בלגיה: לוקרן וגנק שקועות בתחתית

גם בבלגיה לא רשמו הישראלים ערב מוצלח. גנק של אליניב ברדה סיימה במגרשה ב-2:2 עם זולט וארגם. הישראלי שיחק 80 דקות והיה מעורב בשער היתרון של קבוצתו בדקה ה-12. בעיטה של ברדה מתוך ערבוביה ברחבה הגיעה בסופו של דבר אל מרווין אוגונג'ימי שכבש מקרוב. האורחים איזנו משער עצמי של טיאגו ונותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-38 לאחר הרחקתו של חלים היילנד. למרות החיסרון המספרי, טדי שבאלייה הפך את הקערה בדקה ה-66 ו-11 דקות לסיום ברדה בישל לאוגונג'ימי את שער השוויון. גנק ירדה למקום ה-12 והיא רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

אחרי הניצחון הגדול במוסקרון בשבוע שעבר (0:5), לוקרן חזרה הביתה אך לא יכלה לגנט מהצמרת והפסידה 1:0. מריו צ'ראביץ' מלוקרן החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-34, וברנד ת'יס מגנט חיקה אותו שש דקות לסיום. בדקה ה-90 כבש סטין דה סמט המחליף את שער הניצחון הדרמטי. יואב זיו ואבי סטרול שיחקו 90 דקות ושניהם גם ספגו את הכרטיס הצהוב. עומר גולן לא שותף במשחק. לוקרן נותרה במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully