וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "עשינו דברים יפים בניגוד לציפיות"

פורטסמות ממשיכה להתאושש, ומאמנה גאה אחרי ה-0:2 על ליברפול: ”כשהגעתי לצ’לסי הושמצתי, עכשיו התקשורת מפרגנת”

לא מעט ציפיות ייצר אברהם גרנט אצל אוהדי פורטסמות, שראו את קבוצתם מקבלת אוויר בתחתית אחרי ה-0:2 המפתיע בשבת על ליברפול. אחרי שבאמצע השבוע זה היה רק קרוב נגד צ'לסי אבל נגמר עם הפסד 2:1, הפעם נאדיר בלחאג' (33) ופרדריק פיקיון (82) סיבכו עוד יותר את רפא בניטז, שספג הפסד כואב נוסף.

"אני חושב שהיום שיחקנו כמו קבוצה והדבר הכי חשוב זה שאנחנו רואים התקדמות", אמר גרנט בהתלהבות בסיום. "אני חושב שהראינו שאנחנו יכולים לעשות דברים בצורה טובה למרות שאנחנו במקום האחרון בטבלה. אנחנו נפתיע את הקבוצות האחרות מכיוון שהן לא מצפות מאיתנו לשחק כדורגל ברמה הזו".

המאמן הישראלי, שהשיג ניצחון שני מאז שהצטרף לפומפי (מתוך הארבעה שהשיגה מתחילת העונה), הוסיף: "ממשחק למשחק אנחנו משתפרים והיום הגיע לנו הניצחון. שיחקנו ביום רביעי נגד קבוצה מהמקום הראשון בבית שלה, והראינו שאנחנו עדיין יכולים להפתיע את שאר הקבוצות והיום זה הלך לנו טוב".

בראיון לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, אמר הבוקר (ראשון) גרנט: "קודם כל אנחנו עדיין במקום האחרון, אבל בהחלט, בשלושת השבועות האחרונים עשינו דברים יפים בניגוד לציפיות. גם בהפסדים שלנו למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שיחקנו מצוין. נגד יונייטד לחצנו ונגד צ'לסי הגענו להזדמנויות. אפשר לעשות דברים גם אם אנחנו במקום האחרון וגם אם משחקים נגד קבוצות גדולות".

כשנשאל האם הוא הופתע מהמהירות בה הגיע השינוי, השיב המאמן: "זה לא הפתיע אותי, כי הייתי במועדון עוד לפני וראיתי את השחקנים. אמרתי לשחקנים 'לא יודע אם אנחנו יותר טובים מאחרות, אבל אנחנו בטוח לא פחות טובים'. זאת הליגה הכי קשה, כל משחק הוא כמו מלחמה".

"קבלת הפנים שקיבלתי בצ'לסי הייתה יותר מאשר מחממת את הלב. לא ציפיתי. אם מקבלים אותך ככה, סימן שיש הערכה למה שעשיתי שם. ניגש את אליי אנצ'לוטי, וכל הקהל מחא כפיים למרות שזה לא דבר שגרתי שם. גם התקשורת והשחקנים ניגשו ובירכו, וגם הבעלים רומן אברמוביץ'. זה מחמם את הלב שיש הערכה למה שהיה. כשהגעתי לצ'לסי הייתה תחרות מי ישמיץ אותי יותר, ועכשיו התקשורת מפרגנת בצורה בלתי רגילה, במיוחד אחרי המשחקים הטובים שלנו".

על המפגש עם בניון אמר גרנט: "דיברנו אחרי המשחק. גם ג'רארד וטורס דיברו, אבל יוסי דיבר הכי הרבה. אנשים בארץ לא מבינים שיוסי הוא כוכב שם, וככה מתייחסים אליו. יש הערכה בלתי רגילה אליו. הוא בירך אותי, ואמר לי שהוא שמח בשבילי וששיחקנו יפה מאוד, היה כיף לראות אותו". על התעניינות הישראלים בו, אמר גרנט: "אני מאוד מרגיש את הישראלים, אני משתדל לעזור לכולם ושמח לראות אותם. בסך הכל הגעתי מהארץ, וזה נותן לי הרגשה טובה".

קשרה של פומפי, מייקל בראון, הוסיף: "אנחנו משחקים טוב באופן כללי. זו תוצאה פנטסטית עבורינו. זה דבר גדול להשיג שלוש נקודות נגד ליברפול החזקה שיש לה הרבה כישרון. זה יום מאושר לכולנו".

בניטז: "במחצית הראשונה שלטנו במשחק"

בליברפול ביכו הפסד נוסף, שממשיך לדרדר את הקבוצה שמאבדת מרחק רציני מצ'לסי, ממנה היא רחוקה כבר 13 נקודות. מי שגרם ללא מעט צרות עבורה הוא חבייר מסצ'ראנו, שביצע עבירה גסה על טל בן חיים בדקה ה-44, הורחק והשאיר את בניטז להסתדר עם עשרה שחקנים.

בניטז כבר התרגל לעמוד מול המצלמות והמיקרופונים ולחפש תירוצים ליכולת של קבוצתו, שממשיכה באיבוד העניין גם בליגה. "אני חושב שבמחצית הראשונה שלטנו במשחק, אבל הכל השתנה עם ההרחקה של מסצ'ראנו. היו לנו כמה הזדמנויות, יכולנו להבקיע, שלטנו במשחק והכל השתנה עם מסצ'ראנו. כעת אנחנו צריכים לקוות שנוכל לנצח את המשחק הבא".

עדכון ראשון: 19:38, 19/12/09
עדכון אחרון: 08:58, 20/12/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully