וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדייב: "גם ככה תיכננתי לעקוב אחר שחקנים בישראל"

קורבן ברדייב, מאמן קאזאן, ינצל את ההגרלה מול הפועל תל אביב למטרות נוספות. קרדניז: ”אפשר לזכות בליגה האירופית”

בהפועל תל אביב לא קיבלו בהתלהבות גדולה את ההגרלה הלא ממש אטרקטיבית מול רובין קאזאן החזקה בליגה האירופית, וגם בקרב אנשי אלופת רוסיה לא נרשמה היסטריה, למרות היותם פייבוריטים על הנייר. "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים, אבל אנחנו גם לא מפחדים מאף אחד", אמר קורבן ברדייב, מאמן רובין קאזאן. "תיכננתי להגיע לישראל על מנת לצפות בכמה משחקי ליגה ולעקוב אחר שחקנים שאנחנו מעונייינים בהם, ככה שהנסיעה באה בזמן. ראיתי את הפועל נגד המבורג והם בהחלט הותירו רושם טוב".

השוער סרגיי ריז'יקוב הוסיף: "קיבלנו יריבה חזקה שסיימה ראשונה בבית שלה ורק זה מדבר בעד עצמו. יהיה מאוד מעניין לפגוש קבוצה מישראל, במיוחד עבורי שזו תהיה הפעם הראשונה שלי. אני בטוח שיהיו מפגשים מסקרנים". גם הקשר הטורקי גוקדניז קרדניז מסכים: "קבוצה שסיימה ראשונה בבית לא יכולה להיות חלשה. המאמן שלנו אמר שנוכל לזכות בליגה האירופית ואני תומך בו בפה מלא. אני מאמין בקבוצה שלנו".

החלוץ אלכסנדר בוחארוב אמר: "ישראל אולי לא מוכרת במפת הכדורגל, אבל התוצאות של הקבוצות שלה מדברות בעד עצמן. אנחנו צריכים לצפות למשחקים קשים ואני לא חושב שאנחנו פייבוריטים בהתמודדות. אני יודע מעט על הפועל, בעיקר שהם משתתפים באופן כמעט קבוע במעפלים האירופיים. אני מקווה שהקהל יתמוך בנו במשחק הראשון בפברואר, ובעיקר שאהיה כשיר לעזור לחבריי".

לאחר עזיבתו של אלחנדרו דומינגז הארגנטינאי לטובת ולנסיה, בקאזאן מחפשים חיזוק לחלק הקדמי. אלופת רוסיה כבר הגיעה לסיכום עם פרטיזן בלגרד לגבי צירופו של הכישרון הסרבי אדם ליאיץ', שאמור היה להצטרף למנצ'סטר יונייטד בינואר לפני שההעברה בוטלה עקב טענת האנגלים לחוסר התקדמותו, אך הדברים עדיין תלויים בהסכמתו של השחקן הצעיר. רובין מוכנה לשלם 10 מיליון יורו עבור ליאיץ' בן ה-18, ובסרביה מדווחים כי העסקה תצא אל הפועל השבוע.

לעומת זאת, הבלם בן ה-33, רומן שרונוב, קיבל בשורה מרה לפיה ייאלץ להיעדר כחצי שנה מן המגרשים. הקפטן שרונוב עבר ניתוח בגרמניה לשחזור רצועות הברך, שם הבין כי מצפה לו תקופת החלמה ממושכת מהפציעה שספג במשחק הבית מול אינטר בליגת האלופות. גם החלוץ אלכסנדר בוחארוב והשוער סרגיי ריז'יקוב צפויים לעבור ניתוחים במהלך הפגרה הקרובה, אך הם אמורים להיות כשירים להתמודדות הכפולה מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully