וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל ר"ג

בית"ר ירושלים המשיכה ליהנות מהגדלת הליגה, גברה 0:1 על הפועל רמת גן משער של תמוז וחזרה רשמית לצמרת הגבוהה

בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל רמת גן במשחק במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל בכדורגל ולמעשה רשמה לראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות. בית"ר לא היטיבה לשחק, אבל פגשה יריבה נחותה ממנה ושער של טוטו תמוז בדקה ה-57 העלה אותה ליתרון ולמעשה חתם את התוצאה.

הניצחון הזה היה השלישי ברציפות של בית"ר על עולה חדשה ואחרי תשע הנקודות הרצופות שהיא צברה, היא התקרבה כדי נקודה אחת בלבד ממכבי תל אביב ובני יהודה ושלוש בלבד משנייה בטבלה, הפועל תל אביב.

טוטו תמוז, שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
כמעט ולא הורגש במחצית הראשונה, אבל כבש בשנייה. תמוז/מגד גוזני

על הנייר בית"ר הייתה צריכה לדלג לניצחון, אבל בפועל רמת גן באה מוכנה ובמחצית הראשונה אף הגיעה להזדמנויות יותר טובות מיריבתה, כשאריאל הרוש עובד הרבה יותר קשה מאיתי ארקין. ברחבה השניה וויליאם סוארס, שהוסט לעמדת הבלם, ואסי דומב הוותיק, רשמו משחק בטוח ושקט במרכז ההגנה והצליחו להתגבר לא פעם על טוטו תמוז וברק יצחקי ואחרי 45 דקות ירדה בית"ר לקול שריקות בוז של אוהדיה, שלא היו מרוצים מהתוצאה ומהיכולת.

תחילתה של המחצית השנייה לא בישרה על שינוי ובית"ר המשיכה להיראות לא מספיק רעבה, אבל השער של תמוז שינה את המשחק, כשהקבוצה מהבירה נראית יותר משוחררת ומצליחה לדאוג לכך שהכדור יבלה בעיקר במחצית המגרש של האורחת. רמת גן עוד ניסתה להשוות והראתה הרבה רצון טוב, אבל חזרה הביתה עם המחמאות ובלי נקודות.

בית"ר ירושלים אספה את שלוש הנקודות, אבל לא הרשימה. בשבוע הבא היא תצא למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב וזה כבר יהיה קשה הרבה יותר מהפועל רמת או מכבי אחי נצרת. בבלומפילד ייבחנו הרצונות, הכוונות והיכולות שלה להמשיך בריצה בצמרת הגבוהה.

מהלך המשחק

דקה 6: רמת גן יצאה להתקפה מהירה, דאטורו מסר לקובי חסן שבעט ברגל שמאל לכיוון הפינה הימנית התחתונה של הרוש, אבל השוער הדף לקרן.

דקה 23: תייר העלה כדור חופשי מסובב וחזק ברגל שמאל, סוארס נגח לכיוון הפינה משמונה מטרים, אבל הרוש זינק והדף היטב לקרן.

דקה 30: יצחקי מצא את עצמו פנוי 20 מטרים מהשער, אבל בעט שטוח והחוצה.

33: כדור חוזר אחרי בעיטת קרן הגיע לאלירן דנין, שבעט יפה מהאוויר מ-27 מטרים, מעט מעל המשקוף של ארקין.

דקה 37: דה לה האסה נכנס לרחבה מאחור, קיבל כדור מבן שושן ובעט מ-14 מטרים החוצה.

דקה 53: שי חדד מצא את מור גולן שנכנס לרחבה וגילגל מ-15 מטרים 30 סנטימטרים מהקורה.

דקה 57: גול! אבירם ברוכיאן בעט שטוח לא טוב מ-22 מטרים, אבל הכדור הגיע לרגליו של טוטו תמוז שהסתובב ובעט מתוך הרחבה פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 62: עידן טל פרץ מצוין מצד שמאל והעביר ליצחקי, זה בעט חזק מ-16 מטרים וארקין הדף היטב.

דקה 86: תומר תייר חטף לעידן טל באזור הרחבה של בית"ר, בעט חזק כדור אלכסוני, הרוש השמיט, אבל למזלו הכדור פגע בקורה.

דקה 90+3: סואס שוב הגיע ראשון לכדור חופשי, אבל הרוש הדף את הנגיחה שלו לקרן פעם נוספת.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אלירן דנין (ג'וניור ויסה, 77), פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (עידן ורד, 66), ברק יצחקי (קובי מויאל, 87), טוטו תמוז.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, וויליאם סוארס, אסי דומב, בני חדד, הרוויה קובאצ'ביץ' (עמית אוחנה, 90+1), שי חדד (תמיר בן עמי, 86), תומר תייר, קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו (עומר פרץ, 78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully