וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה 2:3 את הפועל באר שבע

ערן לוי, שהושעה השבוע, חזר להרכב הפ' חיפה, כבש פעמיים וסחב את קבוצתו ל-2:3 דרמטי על באר שבע, פרגל הורחק

בהפועל באר שבע חיפשו הערב (שבת) בעיקר סיבה טובה להסתכל אל עבר החלק העליון של הטבלה. שחקניו של גיא עזורי ידעו שניצחון בווסרמיל על הפועל חיפה ייתן להם מקום מצוין שם, אבל זה לא כל כך הסתדר כשקבוצתו סיימה עם הפסד 3:2, אחרי שעד הדקה ה-80 הם הובילו 1:2. התוצאה הזו מסלקת את האדומים מהכרמל מהחלק התחתון ומספק להם הרבה מאוד ביטחון שבוע לפני הדרבי החיפאי.

בבאר שבע התעסקו השבוע בעיקר בפציעה של ליאור אסולין, שייעדר עד השלבים המאוחרים, ובחסרונו הציב עזורי חלוץ בודד, את אוהד קדוסי, שאמנם כבש שער, אבל ההגנה של באר שבע הפגינה שוב שבת של חולשה. מנגד, בחיפה התעסקו בהשעייה של ערן לוי אחרי התנהגותו בסיום המשחק מול מכבי פתח תקוה, אבל ההחזרה שלו עשתה טוב כאשר החלוץ כבש צמד והיה חלק מרכזי בניצחון. את שער הניצחון כבש אייל טרטצקי חמש דקות לסיום, אחרי שהיה אחראי להשלמת המהפך.

מהלך המשחק

כבר בדקה הרביעית הגיעה חיפה להזדמנות הראשונה כשבעיטה חופשית של ערן לוי מצאה רק את המשקוף של טברטקו קאלה. בדקה העשירית אילוז מצא את קדוסי, שבעט מהאוויר, אבל בן שנן זינק והדף. בדקה ה-17 עוד הזדמנות לבאר שבע כשדוד רביבו מסר לאייל שן, שהשאיר קטנה עם החזה לאביתר אילוז, שחדר לרחבה אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לעמוד.

בדקה ה-24 הגיע השער הראשון במשחק כשערן לוי סובב כדור קרן, אבל עמוד השער לא נשמר על ידי באר שבע והכדור שלו מצא את השער כדי לקבוע 0:1 לבאר שבע. אביתר אילוז, שניסה להציל את הכדור, נפצע בקרסול ופונה לבית החולים סורוקה לקבל טיפול, חנן פדידה החליף אותו. מאוחר יותר התברר כי הוא אינו סובל משבר.

חמש דקות לסיום המחצית ערן לוי זכה לכדור מצוין מבלו, נגח קשתית, אבל הכדור שלו עבר ליד הקורה. בתוספת הזמן של המחצית פריצה של מאור מליקסון בצד שמאל הסתיימה במסירה למרכז לחנן פדידה, שבעט לא מכוסה פנימה וקבע 1:1. באר שבע עלתה למחצית השנייה במטרה למצוא שער יתרון נוסף ובדקה ה-64 היא עשתה זאת כאשר מסירה חכמה של מליקסון מצאה את אוהד קדוסי, שנותר לבד מול בן שנן ובעט מצוין פנימה וקבע 1:2 לבאר שבע.

ערן לוי המשיך להעניש את באר שבע כשמצא את שער השוויון עשר דקות לסיום אחרי שעבר שחקן באר שבעי ושיחרר כדור מצוין מ-22 מטר לחיבורים, 2:2. חמש דקות לסיום המהפך של חיפה הושלם כשאייל טרטצקי הקפיץ כדור מצוין מעל קאלה וקבע 2:3 לחיפה. פאבל פרגל ביצע עבירה של תסכול על ערן לוי וחטף צהוב שני, שהשאיר את באר שבע בעשרה שחקנים.

הרכב באר שבע: טברטקו קאלה; מרקוס גלארסה, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו, אביתר אילוז (חנן פדידה 25); אוהד קדוסי.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל (אמיר אבו ניל 68), רן אבוקרט, הישאם כיוואן (שרון לוי 86); ערן לוי, ירו בלו (עדן בן בסט 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully