וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ומכבי תל אביב נפרדו ב-3:3

שער עצמי מיותר של ניסו קפילוטו בדקה ה-83 קבע 3:3 דרמטי בין מכבי תל אביב לאחי נצרת, בתום משחק קצבי ומהנה

מכבי אחי נצרת ומכבי תל אביב סיפקו ערב קצבי, מהנה ודרמטי, בלי כדורגל גדול, אבל עם 3:3 שלא עשה טוב לאף אחת מהן. הצהובים של אבי נמני פספסו הזדמנות להידבק להפועל תל אביב במקום השני, ואילו אחי נצרת נותרה במקום האחרון, אבל לפחות תוכל להתנחם בקטיעת רצף שבעת ההפסדים הרצופים. העיקר שהמשחק לא הופיע בטופס הטוטו.

שחקני מכבי תל אביב איביצ'ה אילייב, יוסי שבחון חוגגים מול אחי נצרת. איתי חסיד
חגיגה מוקדמת. אילייב ושבחון/איתי חסיד

הפתיחה הייתה סוערת. כבר אחרי שש דקות כבש השחקן הנמוך במגרש, גיז'רמו ישראלביץ', בנגיחה לאחר בישול של רוני גפני. תומר חמד איזן בדקה ה-13, אבל אז נכנס לפעולה איביצ'ה אילייב. תחילה בישל שער ליוסי שבחון (27) וכעבור תשע דקות כבש שער נהדר בבעיטה חופשית.

הסרבי הוכיח שוב כי הוא אחד משחקני הרכש הטובים שהגיעו בקיץ לליגת העל כשנכנס היטב למשבצת מנהיג הקישור של מכבי תל אביב וניהל את כל ההתקפות המסוכנות. אלא שאילייב חשף גם את התכונה השלילית וברגע של טפשות ופזיזות שלח מרפק לפניו של אדהם האדיה והורחק בדקה ה-51, שתי דקות אחרי שיניב לוזון ניצל טעות חמורה של לירן שטראובר ושחקני ההגנה וצימק ל-3:2.

ב-10 שחקנים, מכבי תל אביב הסתדרה טוב עם אחי נצרת, עד שהגיעה הדקה ה-83. כדור חופשי מקו מחצית המגרש הוגבה לרחבה וניסו קפילוטו, ללא כל סיבה מיוחדת, נגח אחורה לשערו הוא וקבע 3:3 דרמטי. עד לסיום, מוחמד עמרייה המקומי הורחק משורות נצרת ושני השוערים הצליחו למנוע שערים בטוחים. אבי נמני ודאי היכה על חילופים הגנתיים שביצע במחצית השנייה.

ג'ון גרגורי ישב ביציע וראה את הקבוצה שלו נלחמת, לא מוותרת אבל מבצעת טעויות מביכות בהגנה שלא מתאימות לקבוצה בליגת העל. גם אבי נמני יצטרך לתת את הדין על היכולת ההגנתית של שחקניו. אחרי כמה הופעות נהדרות, הקבוצה שלו התרחקה מחלומות הצמרת, לפחות עד חלוקת הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! גפני הגביה משמאל, ישראלביץ' הסתנן, הקדים את יונס ונגח לפינה של אופק. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 13: גול! נ'טויה השאיר את חמד לבד מול שטראובר בכדור עומק נפלא שחתך את הגנת הצהובים. החלוץ לא התבלבל ושלח כדור חזק לרשת. 1:1

דקה 27: גול! מאיוקה הכניס כדור לאילייב, הסרבי ניצל שמירה לקויה של האדיה, הסתובב והגביה משמאל היישר לראשו של שבחון הלא מכוסה שנגח פנימה. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 36: גול! אילייב שלח כדור חופשי מ-17 מטרים לפינה של אופק, שאיחר בתגובה. 1:3

דקה 41: האדיה הרים כדור נפלא מימין היישר לראשו של טוקורה, אבל הניגרי נגח מחמישה מטרים לקרקע והחוצה.

דקה 48: מאיוקה השתחרר מגורמן וירה כדור חזק מפינת הרחבה, אופק הדף.

דקה 49: גול! כדור ארוך שנשלח מהאגף הימני מצא את לוזון פנוי ברחבה. הקשר בעט מהאוויר לפינה הקרובה והכניע את שטראובר. נצרת מצמקת ל-3:2.

דקה 51: כרטיס אדום! אילייב שלח מרפק לפניו של האדיה והורחק.

דקה 83: גול! האדיה הגביה כדור חופשי מקו מחצית המגרש וקפילוטו נגח לאחור והכניע את שטראובר. 3:3.

דקה 87: כרטיס אדום! עמרייה משך בחולצתו של שבחון, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 90: אופק יצא מצוין ובלם בעיטה של טומאסיץ' מטווח קצר.

דקה 90+3: לוזון הגביה כדור חופשי משמאל, חמד החופשי נגח מתיבת החמש, אבל שטראובר רשם את הצלת המשחק.

הרכב מכבי אחי נצרת: גיל אופק, מג'ד יונס, אריק אקוטו (לוהאב כיאל, 68), מרק גורמן, מוחמד עמרייה (הורחק, 87), אדהם האדיה, אמג'ד סלימאן (שלומי חנוכה, 38), יניב לוזון, מייקל טוקורה, טצ'ם נ'טויה (שלומי אדרי, 73), תומר חמד.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, אנדריי קומאץ' (איגור טומאסיץ', 61), גיז'רמו ישראלביץ' (תמיר כחלון, 77), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (הורחק, 51), עמנואל מאיוקה (יובל אבידור, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully