וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: כיאל יפתח במקום גולסה

אלישע לוי העדיף את כיאל בהרכב למשחק המסקרן (20:00, ע' 1), ואמר לשחקניו: "בואו נישאר מושלמים בבית". ראדי לא בסגל

מכבי חיפה ערכה אמש (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה היום (20:00, ערוץ 1), שהוקדם ליום ראשון בשל נסיעתו של אלירן עטר לטקס בחירת שער השנה של פיפ"א בשוויץ. "תכתיבו את הקצב הגבוה שהצגנו בתחילת העונה ותלחצו את בני יהודה בשטח שלהם מהפתיחה", אמר המאמן אלישע לוי לשחקניו.

היום בצהריים אסף אלישע לוי את שחקניו, ואמר לחניכיו כי "בני יהודה קבוצה טובה, אבל אנחנו מצדנו נמשיך לשמור על מאזן מושלם בבית. תנו את כל מה שיש לכם, לא מעט קבוצות בליגה מחזיקות אצבעות לבני יהודה".

אחרי שהתלבט כל השבוע, החליט בסופו של דבר לוי להציב בקישור של מכבי חיפה את בירם כיאל, שיפתח בהרכב על חשבון אייל גולסה. כיאל ישחק בקישור לצידם של ג'ון קולמה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב ויניב קטן. שלומי ארבייטמן שוב ישחק לבד בחוד במקומו של ולדימיר דבאלישווילי.

בתקשורת השבדית פורסם כי רוני פורוקרה, הקשר היהודי של קבוצת אורברו השבדית המשחק בנבחרת פינלנד, מתקרב לסיכום תנאיו במכבי חיפה. פורוקרה בן ה-26 היה מועמד הקיץ גם למכבי תל אביב, ובחודשים האחרונים הוא הציג יכולת גבוהה במדי נבחרתו במוקדמות המונדיאל, ואף כבש בניצחון 1:2 על וויילס.

בחיפה ערים לעובדה שדבאלישווילי סובל מעומס מאז תחילת העונה, משום שהוא שיחק במספר מסגרות שונות, כולל בנבחרתו. "אולי הוא צריך לנוח קצת", אמרו בקבוצה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

בני יהודה: צעירי וליניץ' יפתחו בקישור האחורי

בני יהודה, לה יש העונה שאיפות להתברג בצמרת הגבוהה, רואה במשחק נגד הירוקים מבחן כוח רציני עבורם. בעונה שעברה הסתיימו שלושת המפגשים נגד חיפה בהפסד 1:0, אך השבוע ניסו לשדר לשחקנים שמדובר בעוד משחק בעונה ארוכה במטרה להוריד מהם את הלחץ ולגרום להם להגיע רגועים.

פרט מעניין לגבי הזהובים הוא שבחודש האחרון הקבוצה השיגה שני ניצחונות חוץ, אך בבלומפילד הם שמטו נקודות עם הפסד להפועל תל אביב ותיקו נגד הפועל באר שבע במחזור האחרון. בחלק המקצועי התברר כי הקשר מהראן ראדי עדיין לא התאושש מהפציעה בשריר הירך האחורי ובצוות המקצועי הוחלט שלא לסכן אותו ולתת לו מנוחה. מי שצפויים לפתוח בקישור האחורי הם לירוי צעירי וסיניסה ליניץ', שלא שיחק בתיקו מול באר שבע בשל הרחקה.

בשאר ההרכב לא צפויים שינויים כאשר עמרי אפק החלים לחלוטין מהפגיעה בברכו והוא יפתח באגף ימין של הקישור כאשר אסי בלדוט יפתח בצד שמאל. פדרו גלבאן ואלירן עטר יתופקדו כרגיל בחוד ההתקפה. באסיפת הוידאו הטקטית צפו השחקנים בתקציר מהתיקו 2:2 נגד באר שבע. המאמן גיא לוזון ביקש משחקניו להיות יותר אגרסיביים ונחושים בחיפה. הקבוצה תצא ביום ראשון בצהריים לבית מלון בחיפה לארוחת צהריים ומנוחה עד שעת המשחק.

החלוץ אלירן עטר ימריא בלילה שאחרי המשחק לציריך שבשוויץ לטקס הגאלה של פיפ"א, בו הוא מועמד בתחרות שער העונה בעולם ל-2009. עטר ימריא בצוותא עם המנכ"ל משה דמאיו ויושב הראש חזי מגן, שילוו אותו בטקס המכובד. "הדבר שהכי בא לי זה להגיע לטקס עם מצב רוח טוב אחרי ניצחון בחיפה", אמר עטר. "כל השאר פחות חשוב עבורי. אני מת לנצח במשחק הזה, ניצחון מול מכבי חיפה, ואנחנו חזק חזק בצמרת", הוסיף החלוץ הצעיר.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, עמרי אפק, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

עדכון ראשון: 19.12, 13:06
עדכון אחרון: 20.12, 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully